اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکینگ

پکینگ سرامیک گرد از نخ نسوز سرامیک خالص بافته می شود. به سبب شکل و ویژگی متفاوت بسیاری از پمپ ها و همچنین دستگاه های صنعتی این محصول نسوز به صورت سطح مقطع گرد ساخته می شود. پکینگ سرامیک گرد قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد.

مشخصات فنی

  • میزان تحمل گرما: قابلیت تحمل دما تا 1260 درجه سانتیگراد
  • آسیب های زیست محیطی: ندارد
  • حداکثر میزان تحمل فشار: تا 10 بار
  • درصد خلوص: 80 درصد
  • تراکم: 18

همان طور که میدانید در دنیای صنعتی امروز شاهد پیشرفت های بسیار چشم گیری هستیم. ظهور دستگاه های صنعتی غول پیکر سبب شده تا در زمینه مواد نسوز نیز پیشرفت خوبی را شاهد باشیم. در اینجا محصولی از دسته مواد نسوز را به شما معرفی میکنیم که بیشترین میزان تحمل دما را در بین پکینگ های آب بندی دارد.

پکینگ آب بندی سرامیک گرد همانند دیگر پکینگ های مناسب برای کار آب بندی؛ از زیر شاخه های مواد نسوز به شمار می آیند. اصالت این پکینگ به دسته مواد سرامیکینسوز مربوط می شوند. این متریال که در پکینگ آب بندی سرامیک گرد به صورت الیاف به کار برده می شود؛ قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد.

حدود 50 سال پیش آزبست تنها محصولی بود که انسان برای عایق کردن و آب بندی از آن استفاده می کرد. اما امروزه محصولات جدیدی همچون پکینگ آب بندی سرامیک در دنیای صنعت وجود دارد. به همین دلیل پکینگ آب بندی سرامیک گرد بهترین جایگززین برای پکینگ آزبست گرد می باشد که علاوه بر تحمل حرارت بیشتر، مضرات زیست محیطی هم ندارد.

ساختار

پکینگ آب بندی سرامیک گرد از مهم ترین و همچنین مقام ترین محصولات در زمینه مواد نسوز است. این پکینگ آب بندی از الیاف سرامیک که قادر به تحمل دمایی تا حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد؛ بافته شده است. البته برای حفظ هر چه بیشتر استحکام در پکینگ آب بندی سرامیک گرد از آلومینوسیلیکات و دیگرمواد آلی نیز استفاده می شود.

درصد وجود این مواد در کنار الیاف سرامیک 2 به 8 است، یعنی در هر 100 گرم از این محصول 80 درصد الیاف سرامیک و 20 دصد هم موادی هستند که در بالا به شما معرفی کردیم. البته پکینگ آب بندی سرامیک گرد در نوعی دیگر؛ حاوی سیم های اینکنل و یا استنس استیل می باشد. وجود این سیم ها علاوه بر مکانیکال شدن محصول؛ مقاومت حرارتی پکینگ آب بندی سرامیک گرد را تا 1300 درجه سانتیگراد افزایش می دهند.

ویژگی ها

به راستی آخرین تیر ترکش مواد دیر گداز؛ پکینگ آب بندی سرامیک گرد می باشد. تنها پکینگ آب بندی موجود در بازار که می تواند 1260 درجه سانتیگراد را تحمل کند؛ این محصول است. البته تحمل حرارت تنها ویژگی این محصول به شمار نمی آید؛ از دیگر خصوصیات این محصول می توان به عدم مضرات زیست محیطی این محصول اشاره کرد. آب بندی مناسب، تراکم قابل قبول، استحکام منسجم و... از دیگر ویژگی های این پکینگ به شمار می آیند.

کاربرد ها

کاربرد های فراوانی که برای این محصول ذکر کرده اند بسیار زیاد است و خواهان صفحات بسیاری دیگر در این زمینه است. اما برای معرفی هر چه بیشتر پکینگ آب بندی سرامیک فایبر گرد به چند مورد از این ویژگی ها اشاره میکنیم:

  • آب بندی انواع پمپ ها؛ شفت ها، مخازن و شیر های تخلیه با حرارت بالا
  • کاربردی و متریال اصلی برای بافت انواع لباس و دسکش های حرارتی
  • مورد اسفاده در تولید واشر های نسوز پاچه ای
  • درزگیری کوره در صنایع فولادی
  • عایق بندی برج های حرارتی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>