اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکینگ

پکینگ کربن تفلون از الیاف نسوز کربن آغشته به PTFE بافته شده است. به جهت سهولت در استفاده و همچنین آب بندی مناسب انواع شفت ها؛ این پکینگ حرارتی از وجود لایه ی از روغن سیلیکون بر روی خود بهره می برد. پکینگ کربن تفلون قادر به تحمل دمایی تا حدود 650 درجه سانتیگراد می باشد.

پکینگ فایبرگلاس تفلون دار که با نام پکینگ فایبرتفلون نیز شناخته می‌شود؛ از الیاف فایبرگلاس آغشته به تفلون ساخته می شود. میزان تحمل دمایی این پکینگ حرارتی تا حدود 650 درجه سانتیگراد می باشد اما به سبب PTFE موجود در این پکینگ حرارتی؛ میزان تحمل دمایی این محصول تا 300 درجه سانتیگراد تنزل پیدا کرده است. این پکینگ یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای شیر تفلون و یا آزبست تفلون می باشد. آب بندی پمپ از مهم ترین کارهای این پکینگ است.

پکینگ فایبرگلاس چهارگوش از الیاف نسوز فایبر گلاس به صورت مقطع چهارگوش بافته می شود. این پکینگ نسوز قادر به تحمل دمایی تا حدود 650 درجه سانتیگراد می باشد. از پکینگ فایبر گلاس چهارگوش برای آب بندی اکثر پمپ ها و شفت ها استفاده می شود.

پکینگ گرافیت خالص بدون سیم که یکی از مهم ترین محصولات در صنعت مواد نسوز می باشد که از الیاف منبسط گرافیت خالص بافته شده است. میزان تحمل دمایی این پکینگ تا حدود 550 درجه سانتیگراد می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>