اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاسه نمد


تترافلورواتیلن و پروپیلن (TFE/P)

کوپلیمر تترافلورواتیلن و پروپیلن، محتوی حدود 54 درصد فلوئور است. این ماده به دلیل مقاومت در برابر فراورده های نفتی، بخار و استرهای فسفات، فوق العاده است و در برخی موارد، ویژگی های محیطی مشابه پروپیلن اتیلن و فلوروکربن نشان می دهد.مقاومت این ماده در برابر فشرده سازی در دماهای بالا، پایین تر از فلوروکربن های استاندارد است. دامنه تحمل حرارتی این نوع از کاسه نمد، بین منفی 10 تا مثبت 250 درجه سانتیگراد می باشد و مقاومت چشمگیری در برابر بخار، روغن های نفتی، بازدارنده های خوردگی آمین و سولفید هیدروژن دارد.

کربنات نیتریل (XNBR)

کاسه نمد کربنات نیتریل، دارای دامنه تحمل حرارتی بین منفی 55 تا مثبت 135 درجه سانتیگراد بوده و از یک ترکیب مقاوم در دمای پایین ساخته می شود. این محصول، مقاومت سایشی عالی داشته و در برابر آب و روغن های نفتی نیز مقاوم است.

وایتون (FKM)

این محصول که از یک الاستومر لاستیک مصنوعی و فلوروپلیمر ساخته شده است، به خاطر کیفیت بالای محصولات شرکت وایتون، با این نام نیز شناخته می شود. بازه تحمل حرارتی این کاسه نمد، بین منفی 20 تا مثبت 205 درجه سانتیگراد بوده و دارای مقاومت شیمیایی بالا در برابر حلال ها و روغن های نفتی است. این عایق، برای نصب در دمای بالا مناسب بوده و دارای ویژگی های تنظیم شده با فشار کم می باشد.

اتیلن فلورین-پروپیلن (FEP)

این محصول، با بازه تحمل حرارتی بین منفی 55 تا مثبت 205 درجه سانتیگراد، انتخابی عالی برای کاربردهای ایستا و یا دینامیکی آهسته است. کاسه نمد اتیلن فلورین-پروپیلن، در مجموع، ماده ای سخت بوده و در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم می باشد.

فلوروسیلیکون (FVMQ)

کاسه نمد فلوروسیلیکون، تحمل حرارتی وسیعی در بازه دمای بین منفی 60 تا مثبت 180 درجه سانتیگراد داشته و از ماندگاری بالا و مقاومت در برابر حلال ها، روغن و سوخت، بنزین و روغن های نفتی برخوردار است.

نیتریل هیدروژنه (HNBR) یا نیتریل اشباع شده (HSN)

تحمل حرارتی این محصول، در بازه منفی 30 تا مثبت 170 درجه سانتیگراد می باشد. این نوع از کاسه نمد، مقاومت مطلوبی در برابر دی اکسید کربن، سولفید هیدروژن و روغن های نفتی دارد.

پلی اکریلات (ACM)

مقاومت کاسه نمد پلی اکریلات در برابر درجه حرارت بالا، از نیتریل بهتر است. درنتیجه از آن برای کاربردهای روغنی با سرعت بالا استفاده می کنند. تحمل حرارتی این محصول مقاوم در برابر فرئون و روغن های نفتی، بین منفی 20 تا مثبت 150 درجه سانتیگراد می باشد.

پلی اورتان

کاسه نمد پلی اورتان، دارای کاربرد در شرایط هیدرولیکی با تنش بالا است که در آن، ترکیبات تحت فشار، در معرض سایش نیز قرار می گیرند. پلی اورتان، مقاومت کششی و سایشی خیره کننده ای دارد و در برابر روغن های هیدرولیک و روغن های نفتی نیز مقاوم است. بازه تحمل حرارتی این محصول، بین منفی 15 تا مثبت 85 درجه سانتیگراد می باشد.

سیلیکون

کاسه نمد سیلیکونی، قدرت جذب روان کننده بالایی دارد و سایش و اصطکاک را در کاربردهای خاص به حداقل می رساند. این محصول با تحمل حرارتی بین منفی 60 تا مثبت 250 درجه سانتیگراد، از مقاومت خوبی در برابر روغن های نفتی و شماری از اسیدها برخوردار است.

سیمریز (پرفلوئوروالاستومر FFKM)

کاسه نمدهای سیمریز که نام خود را وامدار محصولات شرکت سیمریز است، مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به دیگر الاستومرها دارند. این محصول، قدرت درزگیری الاستومر و مقاومت شیمیایی شبیه پروپیلن اتیلن فلورین دارد و در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم است. بازه تحمل حرارتی آن نیز، بین منفی 50 تا مثبت 327 درجه سانتیگراد می باشد.طی سال های اخیر، شرکت های متعددی شروع به فعالیت در حوزه تولید کاسه نمد صنعتی نموده اند که برخی از آن ها عبارتند از:فرودنبرگ (Freudenberg)، ان اوکی (NOK)، اس کا اف (SKF)، دانا (Dana)، تیمکن (Timken)، نک (NAK)، تی تی او (TTO) و غیره.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>