اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنبه نسوز

پنبه نسوز، در حوزه های گوناگون از جمله صنایع آهن و فولاد، پتروشیمی، کاشی و سرامیک، صنایع شیمیایی، صنایع آلومینیوم، شیشه سازی، نساجی، حمل و نقل و حوزه مهندسی عمومی کاربرد دارد.ویژگی های برجسته پنبه نسوز:

  • برش آسان
  • تحمل حرارتی فوق العاده بین 2192 تا 2555 درجه فارنهایت (معادل 1200 تا 1400 درجه سانتیگراد)
  • ایمن برای استفاده در دماهای بالا، به علت عدم استفاده از چسب و مواد خورنده
  • عدم تغییر خصوصیات به علت آغشته شدن به آب، بخار و یا روغن، به دلیل ثبات شیمیایی مطلوب
  • جذب صدا
  • انعطاف پذیر
  • مقاوم برابر فرسایش

ماده اولیه تولید محصولات متنوعی مانند پتو، پارچه، طناب، کاغذ و برد نسوز، پنبه الیاف سرامیک می باشد:

پتوی نسوز - با نام های دیگری از جمله پتوی الیاف سرامیک و بلنکت الیاف سرامیک، زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که قطعه مستقیماً در معرض شعله های آتش قرار دارد. این محصول که از الیاف بلند و انعطاف پذیر سرامیک تهیه می گردد، به دلیل داشتن توان حرارتی بالا در حدود 2300 تا 2912 درجه فارنهایت (معادل 1260 تا 1600 درجه سانتیگراد)، در صنایع نیرو، متالورژی و پتروشیمی کاربرد دارد.

کاغذ الیاف سرامیکی - یا پیپر نسوز، طی فرایندی شبیه به کاغذ معمولی، اما از پشم سرامیک ساخته می شود. این محصول، به عنوان پکینگ آب بندی کوره ها، عایق حرارتی، واشر و جاذب صدا کاربرد دارد. متخصصین شرکت نسوز صنعت پارس، دمای 1832 درجه فارنهایت (معادل 1000 درجه سانتیگراد) را به عنوان دمای ایمن برای استفاده طولانی مدت از این محصول تخمین زده اند.

پارچه الیاف سرامیک - با تحمل حرارتی 2012 درجه فارنهایت (معادل 1100 درجه سانتیگراد) برای استفاده طولانی مدت، به منظور عایق بندی کوره ها، درب های آتش نشانی و غیره استفاده می شود. می توان مقاومت فیزیکی و حرارتی این محصول را با تقویت آن با سیم بهبود بخشید.

طناب نسوز - یا طناب الیاف سرامیکی، از پشم سرامیک تولید شده و توسط الیاف فایبرگلاس تقویت می گردد تا در دماهای بالا در حدود 2300 درجه فارنهایت (معادل 1260 درجه سانتیگراد) استفاده شود.

تخته سرامیکی - یا برد نسوز، با مقاومت حرارتی 2300 درجه فارنهایت (معادل 1260 درجه سانتیگراد) و مقاومت چشمگیر در برابر شوک حرارتی و عوامل شیمیایی، برای آب بندی قطعات در دمای بالا و شرایط فیزیکی دشوار کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>