اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برزنت سرامیکی

از برزنت فایبر سرامیکی پوشش داده شده با فویل می توان به طور گسترده در جوشکاری، کارخانه ریخته گری، کارخانه های آلومینیوم و فولاد استفاده کرد و همچنین به عنوان عایق دیگ بخار و درزگیری آن، عایق بندی درب مخازن و دیگ های بخار، در صنایع کشتی سازی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و کارخانه های شیمیایی مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی های برزنت سرامیک فایبر مسلح

این پارچه در دسته عایق های حرارتی جدید است که سازگاری بالایی با محیط زیست نیز دارد چرا که مواد اولیه به کار رفته در آن غیر سمی بوده و آلودگی خاصی برای محیط زیست ندارد. وجود یک لایه فویل آلومینیوم بر روی آن باعث ایجاد یک لایه مستحکم بر روی آن شده و مقاومت آن را افزایش می دهد. قابل ذکر است نصب و راه اندازی آن بسیار راحت و آسان است.

برزنت سرامیک فویلدار مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد به طوری که: سطح پارچه سرامیک فایبرگلاس با یک لایه فویل آلومینیوم پارچه ای پوشش داده شده که منجر به ایجاد یک ساختار ضد خوردگی می شود و مقاومت آن را در برابر خوردگی تا حد زیادی بالا می برد.

از دیگر مشخصه های این پارچه نفوذپذیری کم آن در برابر بخار آب می باشد و بیشتر تقویت کننده اثر مانع بخار - vapor barrier effect- یا اثر جذب رطوبت می شود.رسانایی حرارتی کمی دارد، ذخیره سازی گرمای در آن بسیار پایین است، دمای بالا با ثبات، مقاومت خوبی در برابر شوک های حرارتی دارد، ضد آتش و ضد شعله است و به طور کلی مقاومت حرارتی در آن بسیار عالی می باشد.

ویژگی دیگر این محصول مقاوم خوب آن در برابر مواد شیمیایی است و با بیشتر مواد شیمیایی خورنده، اسید ها و مواد قلیایی سازگاری خوبی دارد (در معرض موادی مانند هیدروفلوئوریک، اسیدهای فسفریک و قلیاهای غلیظ با اختیاط استفاده شود) به طور کلی رنج تحمل مواد شیمیایی توسط پارچه سرامیکی 2 تا 12 می باشد اما وجود یک لایه فویل آلومینیوم منجر به افزایش بیشتر این بازه می شود.این پارچه دارای بافت سبک و در عین حال مستحکم می باشد و با استحکام جابه جایی عالی بافته شده است.

پارچه سرامیک فایبر سرامیک یک جایگزین مناسب برای محصولات آزبست در بسیاری از کاربردهای عایق بندی و آب بندی محسوب می شود.مواد تقویت کننده ای که معمولا در ساختار این پارچه استفاده می شود شامل سیم فیبر شیشه ای، سیم از جنس استنلس استیل، فیبر شیشه و سیم استیل ضد زنگ می باشد.برزنت سرامیکی فایبر مسلح دارای تخلخل بالایی است. این امر موجب می شود هوا به حفرات کوچک گاز منتقل می شود که تقریباً در حالت ثابت قرار دارند، در عین حال فشار در حفره های گازی به صورت کمّی ثابت می شود.

بنابراین فشار به همراه برزنت سرامیک فایبر مسلح، محافظ متراکم ایجاد کرده تا از ورود هوای گرم جلوگیری کرده و افت گرما را تضعیف کند. فشردگی فویل آلومینیومی به طور مستقیم مانع از انتقال هوا می شود. بنابراین، ساختار پارچه سرامیکی دارای فویل آلومینیومی عملکرد کلی آن را تقویت می کند، به طور قابل توجهی تضعیف انتقال هوا، مانع از دست دادن گرما و کاهش مصرف انرژی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>