اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وایتون

ورق و نوار لاستیک وایتون

در حالی که وایتون میزان تحمل گرمایی بیشتری دارد و در حدود 20- تا 250 درجه سانتی گراد می باشد. مقاومت شیمیایی EPDM به گونه ای است که در برابر بخار، مواد شوینده، سدیم هیدروکسید، حلال ها، روغن سیلیکون و گریس مقاوم است در حالی که در تماس با روغن های معدنی مانند سوخت، روغن، نفت و روان کننده ها مقاوم نیست.

در حالی که وایتون در برابر روغن، نفت، سوخت، روان کننده ها، اکسید کننده ها، خورشید، سوخت های اکسید کننده، هیدروکربن ها مقاوم است. از لحاظ قیمتی EPDM بسیار مقرون به صرفه تر از وایتون است. هر کدام از این دو ماده ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

در صورت نیاز به دریچه برای سیستم های آب، بدون در نظر گرفتن درجه حرارت، دریچه هایی از جنس EPDM معمولاً بهترین گزینه محسوب می شوند. به غیر از تحمل دمای کمی متفاوت، عمده ترین تفاوت این دو ماده مقاومت شیمیایی آنها است. وایتون برای استفاده در برابر سوخت و سایر مواد خورنده عالی است.

از سویی دیگر برای استفاده در شرایط تحت فشار، وایتون پیشنهاد می شود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، مهرهای ویتون تقریباً در هر نوع خوردگی و اسیدیته قوی هستند. قابل ذکر است EPDM به خودی خود بسیار سخت است، اما از نظر مقاومت شیمیایی با ویتون قابل مقایسه نبوده و وایتون مقاومت شیمیایی بیشتری دارد.

از جمله کاربردهای این محصول می توان به استفاده از آن برای ساخت اورینگ ها برای ساخت درزگیرهایی در لوله های فشار سنج که تحت اثر گرمای زیاد قرار دارند و توسط موتور بدتر شده و باعث نشت روغن می شوند.

در استفاده از غلظت های بالای بیودیزل و یا برای کاربردهای دیگر انواع سوخت ها و یا وسایل نقلیه حمل و نقل سوخت، لوله های وایتون و یا شیلنگ های وایتون توصیه می شوند. مطالعات نشان می دهد که وایتون نوع B و F نسبت به بیودیزل اسیدی مقاوم تر هستند. (علت استفاده از این محصول در برابر سوخت آن است که سوخت بیودیزل ناپایدار و اکسید کننده است.)

اورینگ های ساخته شده از ویتون یک جایگزین به جای درزگیرهای ان- بونتان می باشد. اورینگ های وایتون دارای ویژگی های عملکردی مشابه با Buna-N هستند اما دارای درجه حرارت و خصوصیات مقاومت شیمیایی بسیار بالاتری هستند.

دستکش های تهیه شده از ترکیب وایتون / بوتیل در تماس با بسیاری از حلال های ارگانیک قوی که دستکش های متداول را از بین می برند یا نفوذ می کنند (مانند نمونه هایی که با نیتریل ساخته می شوند) بسیار مفید است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>