اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وایتون

کاربرد ورق و نوار لاستیک وایتون

با توجه به عملکرد بسیار خوب این نوع لاستیک در شرایط سخت، برای ساخت اورینگ و انواع ساختار های شکل داده شده برای مصارف دارویی، خوراکی، ماده ای بادوام برای ساخت واشر و مهر و موم است، همچنین وایتون را معمولاً در خودرو و سایر وسایل مربوط به حمل و نقل سوخت استفاده می شود - وسایلی که دارای غلظت بالایی از بیودیزل، نفت، بنزین و یا روغن هستند.

چرا که بررسی ها نشان داده شده است کهورق و نوار لاستیک وایتون نسبت به بیودیزل اسیدی مقاوم تر است چرا که این نوع سوخت ناپایدار و اکسید کننده است. بنابراین، برای این منظور درجه های مختلفی از وایتون وجود دارد که برای قرار گیری در تماس با این مواد کارآمد است اما هنوز درک شرایط مورد نیاز برنامه و اطمینان از استفاده از درجه مناسب بسیار مهم است. از وایتون برای تهیه دستکش های مقاوم به مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

وایتون نام عمومی برای یک لاستیک سنتزی یا مصنوعی از فلوئورو کربن ها است.برای بررسی خواص کششی، پاره شدگی، وزن مخصوص و... آن را در محیط های سرد، گرم و در تماس با سوخت مورد آزمایش قرار دادند.این محصول الاستومری در محیط های بسیار گرم، در درجه حرارت های بالا و همچنین در محیط های سرد با درجه حرارت های پایین، در معرض مواد شیمیایی بسیار قوی، قابلیت کشسانی بالا، مقاومت بالا در برابر پاره شدن، مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد سوختی و روغن و رنج گسترده ای از سوخت ها مانند نفت و بیودیزل دارد. استحکام حرارتی این محصول تا 250 درجه سانتی گراد است.

مقاومت گرمایی این محصول به گونه ای است که می توان آن را به مدت 70 ساعت در تماس با دمای 250 درجه سانتی گراد قرار داد بدون آن که خواص کشسانی، مقاومت مکانیکی و یا سختی آن تغییر بکند. مقاومت وایتون در برابر مواد شیمیایی نیز به گونه ای است که در برابر مواد خورنده و مواد سوختی مقاوم است و دارای استاندارد ایزو 9000 در این زمینه می باشد. معمولا وایتون را به دلیل رنگ سبز و قهوه ای آن از سایر لاستیک ها قابل شناسایی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>