اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فایبرگلاس

کاربرد نوار ریز بافت فایبرگلاس

ساختار نوار های نسوز به گونه ای انعطاف پذیر تهیه می شود که می توان آن را به راحتی به دور موضعی که باید عایق بندی شود، پیچیده می شود. از نوار ریز بافت فایبرگلاس نیز مشابه سایر نوار های نسوز به منظور عایق حرارتی استفاده کرد. از دیگر کاربرد های تخصصی این نوار به علت خواص عایق الکتریکی می تواند برای عایق بندی موتور ها، ژنراتور ها، برای عایق بندی سانتریفیوژها، به علت مقاوم بودن آن در برابر ضربه برای تهیه لباس های ضد گلوله استفاده می شود.

ویژگی نوار ریز بافت فایبرگلاس

از نظر ظاهری این نوار دارای ظاهری درخشاناست و در سه رنگ سفید، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره در بازار موجود می باشد. وجود تفلون بر روی آن باعث شده این نوار غیر سمی بوده و مشکلی برای سلامتی ایجاد نکند.

از دیگر خواصی که به واسطه وجود یک لایه تفلون بر روی این پارچه ایجاد می شود خاصیت آب گریزی آن است به طوری که اگر به سطح آن دقت شود مشخص می شود که ضریب اصطکاک آن بسیار پایین است. این محصول می تواند از دمای 70- درجه سانتی گراد تا 290 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کند اما درجه حرارت عملیاتی ایده آل برای کار طولانی مدت برای نوار نسوز ابریشمی معمولا 230 درجه سانتی گراد است.از دیگر مشخصه های این نوار نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت ضد خوردگی، عمر طولانی، استحکام مکانیکی بالا، دارای وزن مخصوص کم، عمر طولانی و فرسودگی دیر هنگام و مدت زمان کار طولانی. همچنین به واطه وجود تفلون بر سطح این نوار، مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارد به طوری که در معرض مواد اسیدی و خورنده و مواد قلیایی فاضلاب ها دچار خوردگی نمی شود، حتی نسبت به اسید سولفوریک که بسیاری از نوار ها دچار اکسید می شوند، مقاوم است. این نوار در عرض 3 تا 10 سانت قابل عرضه می باشد

نوازریز بافت فایبر گلاس ابریشمی از یک لایه پارچه فایبر گلاس تهیه شده است که با روکشی از جنس PTFE یا تفلون پوشش داده شده است. از لحاظ ظاهری لایه فایبرگلاس از الیاف شیشه به صورت تار و پود بافته شده و سطح آن چون با تفلون پوشیده شده، حالت لیز و براق دارد. در واقع علت وجود لایه تفلونی افزایش استحکام حرارتی و مقاومت شیمیایی و بهبود خواص ضد خوردگی می باشد. برای تهیه این نوار سیلیس و یا شیشه در دمای بسیار بالا به حالت مذاب مبدل می شود و به منظور افزایش استحکام، با چسب و رزین مناسب ترکیب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>