اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بالزت

نحوه ی تولید برزنت بازالت

روش پایه برای تولید برزنت بازالت بسیار راحت است و بسیار شبیه به فرایند تولید الیاف فایبرگلاس است به گونه ای که در ابتدا مواد اولیه خام که از سنگ های بازالت استخراج می شود، ذوب می شود و به برزنت بازالت مبدل می شود. واقعیت اصلی در بازده مواد اولیه برای تولید برزنت بازالت بدین گونه است که به مواد ثانویه برای تولید فیبر نیاز ندارد یا همانطور که گنسرل می گوید، "یک پوند سنگ بازالت، یک پودر فیبر بازالت را تولید می کند.

" دمای مورد نیاز برای ذوب بازالت 1500 درجه سانتیگراد می باشد. که این میزان دما با حرارت اعمال شده برای ذوب شیشه قابل مقایسه است، که برای شیشه نقطه ذوب از 1400 تا 1600 درجه سانتی گراد متغیر است. از آنجا که بازالت مات است، اعمال گرمایش یکنواخت به آن کمی دشوار تر از شیشه است، و این مسئله نیاز به پیشرفت های تولیدی مانند نگه داشتن محصول مذاب در مخزن برای مدت طولانی، غوطه وری الکترود در حمام یا گرمایش دو مرحله ای نیاز است. این پیشرفت ها در کارخانه های تولید فیبر بازالت ایجاد شده و از تکنولوژی خوبی برخوردار هستند.

بعد از تهیه برزنت بازالت می توان آن را به محصولات مختلفی تبدیل کرد از جمله آنها می توان به بافت الیاف انواع بسیاری از پارچه ها برای تعداد نامحدودی از کاربردها اشاره کرد و همچنین می توان از آن تهیه نوارهای پارچه ای، تهیه رشته های آغشته به رزین مربع با استفاده از رشته های آغشته به رزین، مش های تقویت شده -rainforcing Mesh- پارچه های غیر بافته -non woven- می توان اشاره کرد.

این واقعیت که مواد اولیه فیبر بازالت به طور طبیعی بدون ماده افزودنی دیگری به دست می آید، دارای یک مشکل فنی اساسی می باشد: خواص متناقض مواد اولیه. یعنی سنگ معدن از مناطق مختلف دارای مقادیر مختلفی از آهن، منیزیم و سایر ترکیبات می باشد.در سال های گذشته، تغییر در بعصی خواص برزنت بازالت به عنوان عاملی برای برنامه های کاربردی محسوب می شده است.از لحاظ تاریخی، تولید برزنت بازالت به صورت دستی کنترل شده است، اما سازندگان این پارچه با افزودن کنترل های خودکار، کیفیت و سازگاری محصول خود را ارتقا می بخشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>