اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برزنت

کاربرد برزنت آزبستی مسلح

پارچه برزنت آزبستی مسلح دارای استحکام مکانیکی بهتری نسبت به نوع بدون فویل می باشد در نتیجه کاربرد گسترده ای پیدا کرده است که از آن جمله می توان به عنوان مواد بسته بندی تجهیزاتی که مانع رطوبت هستند، و یا نیاز به ضد آب و ضد حریق و یا حتی ضد خوردگی بودن مانند بسته بندی تجهیزات شیمیایی مانند خط لوله انتقال روغن و بخار استفاده می شود.

از این محصول حتی برای تهیه کتاب های ضد حریق، کت و شلوار ضد آتش، کیسه ضد آتش و دستکش ضد آتش می توان استفاده کرد. همچنین از آن به عنوان ماده عایق حرارتی در لوله های منبع گرما یا مصالح ساختمانی به منظور مهار آتش، لوله های ضد خوردگی، محافظت در برابر حرارت و عایق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این پارچه برای تهیه واشر برای استفاده در انواع ماشین آلات، بویلر ها، ماشین های الکتریکی و... استفاده شود.

ویژگی ها برزنت آزبستی مسلح

با وجود یک لایه فویل آلومینیوم بر روی پارچه آزبست مقاومت آن در برابر خوردگی تا حد زیادی بهبود می یابد: سطح فویل آلومینیوم بر روی پارچه آزبست از طریق پردازش پوشش ضد خوردگی، نشان می دهد مقاومت در برابر خوردگی تا حد زیادی بالا می رود.اتصال فویل آلومینیوم از طریق یک فشار مستقیم و گرم ایجاد می شود

وجود فویل باعث می شود میزان نفوذپذیری بخار آب و آب در این پارچه به کمترین میزان برسد، در عوض اثر مانع بخار یا vapor barrier effect بهبود می یابد.میزان مقاومت حرارتی این پارچه از 250 درجه سانتی گراد تا 500 درجه سانتی گراد می باشد.برزنت آزبستی مسلح معمولا از 99 درصد آزبست خالص تهیه شده و تنها یک درصد آن پودر های شیمیایی می باشد. معمولا در نمونه با گرد و غبار آن از 70 تا 85 درصد آزبست استفاده شده و ما بقی الیاف پنبه می باشد.

الیاف آزبستی که با آن پارچه آزبستی روکش دار بافته می شود دارای کیفیت های متفاوتی است و به پنج دسته تقسیم می شود. هر چه میزان کیفیت بالاتر باشد استحکام کششی و تحمل حرارتی آن افزایش می یابد.این پارچه قابلیت تقویت شدن با سیم فولادی و الیاف فایبرگلاس را دارد.وجود یک لایه فویل آلومینیوم باعث محافظت آن در برابر اشعه uv می شود.فویل های آلومینیومی ویژگی هایی زیادی دارند که به موجب آن کاربردهای زیادی پیدا کرده اند.

از جمله این ویژگی ها برزنت آزبستی مسلح

فویل های ضخیم تر از 25 میکرومتر در برابر اکسیژن و آب غیرقابل نفوذ هستند. فویل های نازک تر از این به دلیل ایجاد سوراخ های ریز با قابلیت نفوذ و عبور مواد توسط فرآیند تولید، کمی نفوذ پذیر می شوند.فویل آلومینیومی دارای یک طرف براق و یک طرف مات است. طرف براق هنگامی تولید می شود که آلومینیوم در طول فرایند نورد رول می شود.

در صورت زیاد بودن بازتاب باعث افزایش جذب و انتشار حرارت و نور می شود. در نتیجه در زمان استفاده به عنوان روکش بر رو روی پارجه های آزبست بهتر است براقیت کمتری داشته باشد. همچنین فویل آلومینیوم خاصیت مقاومت در برابر اشعه را دارد بنابراین آزبست فویلدار نیز در برابر انواع اشعه مقاوم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>