اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اورینگ

کاربرد اورینگ سیلیکون اسفنجی

از جمله کاربردهای تخصصی این محصول می توان به استفاده از آن در بخش ها مختلف صنعت خودروسازی، هوا فضا، لوازم خانگی، ریخته گری، همچنین در صنایع به عنوان درزگیر، برای عایق بندی سردخانه ها، دیگ های بخار، دراکتور ها قابل استفاده می باشد. از این محصول می توان برای ساخت واشر برای قطعاتی که تحت فشار هستند و نیازمند درزگیر های نرم هستند نیز می توان استفاده کرد.

ویژگی اورینگ سیلیکون اسفنجی

این محصول دارای تحمل حرارتی خوب هم در محیط های گرم است و هم سرد. به طوری که در محیط های سرد تا دمای 60- را تحمل کرده و در محیط های گرم تا 260 درجه تحمل حرارتی دارد. علاوه بر استحکام حرارتی، مقاومت خوبی نیز در برابر اشتعال دارد. این محصول از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. اورینگ های اسفنجی سیلیکونی ما با داشتن یک لایه نرم و صاف، از یک اسفنج سیلیکونی سلول بسته ساخته شده است.

مواد سلولی بسته حاوی هزاران حباب کوچک است که بسته هستند و به یکدیگر راه ندارند. این مانع از عبور هوا و مایع از مواد می شود و به آن خاصیت آب بندی بالایی می بخشد. این ماده همچنین باعث می شود که این ماده در برابر باکتری ها و کپک ها مقاوم شود و نوارها را به طور کلی بهداشتی تر می کند.

همچنین این نوار غیر سمی بوده که در هنگام تماس سطحی پوستی مشکل زا و حساسیت زا نمی باشد. این اورینگ سیلیکون اسفنجی علاوه بر آنکه در برابر سایش مقاوم است، در برابر خوردگی و مواد شیمیایی نیز مقاومت خوبی دارد. همین موضوع باعث شده برای استفاده از این محصول به عنوان درزگیر یه انتخاب مناسب باشد.

از مشخصه های مهم این اورینگ که برای مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است، می توان به عمر طولانی این نوار اشاره کرد. بنابراین با ویژگی های ذکر شده می توان گفت از این محصول می توان برای درزگیری درب کوره ها، راکتور ها و کلیه سیستم های گرمایشی که در معرض مواد شیمیایی و یا فشار هستند با خیال آسوده استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>