اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نوار سیم پیچی


نوار سیم پیچی سیلیکون چیست؟

نوارسیم پیچی سیلیکونی مقاوم در برابر ولتاژ بالا از لاستیک سیلیکونی معدنی به همراه یک پلی استر که به راحتی بوش این محصول باید Sky Blue Grey باشد و مطابق با Munsell Color No. 5BG7.0 / 0.4 باشد. نوار باید به طور مداوم در دمای کلاس H (180 درجه سانتی گراد / 356 درجه فارنهایت) کار کند. نوار باید با تمام عایق های کابل مصنوعی و همچنین ترکیبات اتصال دهنده کابل سازگار باشد.

نوار سیم پیچی سیلیکون:
ایزو ولتا نام شرکت های بزرگ تولید کننده نوار های سیلیکونی عایق الکتریکی، لمینت برقی، کامپوزیتی و عایق های الکتریکی می باشد نوار نسوز سیلیکونی ایزوولتا محصولی است که از لاستیک سیلیکون به همراه میکا تهیه شده است که ترکیب این دو ماده خواص فوق العاده و چشمگیری را در آن ایجاد کرده است.

به این نوار ها، نوار الکتریکی سیلیکونی نیز گفته می شود. از جمله این ویژگی ها می توان مقاومت فوق العاده ی آن در برابر ازن و قوس الکتریکی، برای عایق بندی در جهت محافظت از کابل های ولتاژ بالا بسیار مناسب می باشد.

کاربرد های نوار سیم پیچی سیلیکون

به عنوان لایی رویی در انتهای کابل ها، عایق لوله ها و کابل ها در فضای باز، عایق بندی مبدل ها، همچنین قابل استفاده برای کابل های غیر قابل اشتعال، به عنوان یک عایق نفتی در لوله های انتقال نفت، یک عایق انعطاف پذیر در برابر دماهای بالا، کنترل میدان های الکتریکی، کاهش گرادیان ولتاژ در عایق های ولتاژ بالا در حضور نفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>