اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار سیم پیچی سلیکونی همان نوارهای عایق الکتریکی و رسانا هستند که از ترکیب سیلیکون، چسب و رزین ساخته شده اند چسب که برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می باشند.نوارهای ایزوولتا یا ایزومیکا به هم پیوسته با سیلیکون برای کار مداوم در دمای 180 درجه سانتیگراد برای تجهیزات چرخشی، و همچنین سیستم های عایق ترانسفورماتور هدایت حرارتی با مقاومت بالا در برابر کرونو، طراحی شده اند.همچنین از آن می توان برای عایق بندی تجهیزات چرخشی کلاس H، مبدل ها، کویل های سیم پیچ، موتورهای کششی AC یا جریان غیر مستقیم استفاده کرد.

ویژگی نوار سیم پیچی سیلیکون

نوارسیم پیچی سیلیکونی انعطاف پذیر بوده و از میکا به همراه سیلیکون تهیه می شود، مقاومت خوبی در برابر درجه حرارت بالا دارد و استحکام کششی را متناسب با وارنیش و رزین به کار رفته در آن از خود نشان می دهد. نوارهای ایزوولتا دارای ساختار و پوشش بسیار خوبی هستند به طوری که مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و چقرمگی از خود نشان می دهند و برای استفاده به عنوان پوشش سیم پیچ روی کویل ها مناسب هستند.

انواع نوارهای ایزو ولتای پوشش داده شده با رزین پلی استر، دوام و استحکام دی الکتریک مورد نیاز برای برخی از عایق بندی ها، همراه با برش و مقاومت در برابر سایش را فراهم می کند. استحکام حرارتی این نوار در کنار مقاومت دی الکتریکی آن چشمگیر بوده به طوری که می تواند تا دمایی حدود 180 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کند.

این محصول مقاومت خوبی نیز در برابر اشتعال از خود نشان می دهد. البته انواع دیگر این نوار ها هستند که مقاومت متفاوتی به حرارت دارند مثلا نوع 155 درجه سانتی گرادی آن نیز وجود دارد که این موضوع متناسب با کاربرد آنها است.

از دیگر ویژگی هایی که از این نوار می توان برشمرد می توان به مقاومت قوس الکتریکی، مقاومت بسیار خوب در برابر اوزون، مقاومت دی الکتریک بالا، قابل استفاده برای مواد کلاس H - یعنی صنایعی که با دمای 180 درجه سانتی گراد به صورت مداوم کار می کنند- قابلیت استفاده با عملکرد عالی در دماهای پایین، سازگاری بسیار خوب با همه محیط ها، مقاومت بسیار خوب در برابر هوازدگی، مقاومت خوب در برابر ذوب شدن،

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>