اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار سرامیکی

انواع نوار سرامیک مسلح

سرامیک های سنتی و سرامیک های جدید. در سرامیک های سنتی، سرامیک از سه ماده اصلی رس و ماسه و فلدسپار تهیه می شود به طوری که این سه ماده را در دمای بالا ذوب کرده، با پر کننده مناسب ترکیب میشو و از اکسترودر هایی با مش های مشخص عبور می کنند و الیاف سرامیکی که بسیار دیر گداز نیز می باشد جمع آوری می شوند.

در سرامیک جدید مواد اولیه گسترش و تنوع بیشتری دارند چرا که نیاز به استقامت حرارتی بیشتر و مقاومت شیمیایی بالاتر باعث شده مواد دیگری را در ساختار سرامیک وارد کنند تا این ویژگی ها بهبود یابد که از آن جمله می توان به زیرکونیوم اکسید، آلومینیوم اکسید و منیزیم اکسید اشاره کرد که با افزودن آن ها می توان به الیاف سرامیک ارتقا یافته دست یافت.

نوارهای عایق حرارتی مانند این نوار سرامیکی مسلح، توانایی ایجاد یک پایداری و دوام ابعادی را برای ابزار و قطعاتی فراهم می کند که در معرض حرارت بوده و در عین حال یک محصول قابل اعتماد بوده و شرایط نگهداری آن بسیار آسان است. نوار نسوز انواع مختلفی دارد که هر کدام برای محافظت و عایق کاری در صنایع خاصی که شرایط عملیاتی خاصی در آن وجود دارد طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد که نوار نسوز سرامیکی فویلدار یکی از این نوارها می باشد.

در بین انواع عایق ها، نوارهای عایق به سرعت و به راحتی با حداقل ابزار و یا بدون ابزار نصب می شوند. همه انواع آن به صورت مارپیچی پیچیده شده، لایه ای روی لایه دیگر بسته می شود، در اطراف قسمتی که عایق کاری نیاز دارد قرار می گیرد. علاوه بر سهولت نصب این نوار می توان به اعطاف پذیری خوب آن، تنوع در اندازه، ابعاد و سایز اشاره کرد.

بعضی از انواع این نوار را می توان با استفاده از الیاف فایبر گلاس تقویت شوند. چرا که یکی از ویژگی های بارز الیاف فایبرگلاس مقاومت بالا در برابر مواد خورنده است بنابراین استحکام آن در این زمینه بهبود می یابد. از سوی دیگر به منظور بهبود خواص مکانیکی می توان در ساختار این نوار، سیم استیل ضد زنگ به کار برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>