اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار سرامیکی

کاربرد نوار سرامیک مسلح

از این محصول می توان برای محافظت و پوشش شیلنگ ها و خطوط هیدرولیک صنعتی، خطوط پنوماتیک، خطوط سوخت و روغن، خطوط ترمز، سیم، کابل و لوله از قرار گرفتن در معرض شرایط گرمای زیاد و شدید استفاده می شود.

از این محصول همچنین می توان برای عایق بندی خطوط تولید نفت و گاز، کمپرسور ها و تجهیزات ضد یخ، سیستم های لوله کشی با دمای بالا و همچنین عایق بندی مناطقی که وزن سازه اهمیت دارد و فضای کار حداقل است نیز استفاده می شود. از این محصول می توان برای عایق کاری درهای کوره و ایزوله کردن لوله ای داغ، عایق کاری مفصل های انبساط کوره های انفجاری گاز.

ویژگی نوار سرامیک مسلح

از جمله مشخصه های ظاهری این نوار می توان به وجود یک لایه فویل از جنس آلومینیوم در یک سمت آن اشاره کرد که این فویل مزایای زیادی را به همراه دارد که از جمله می توان گفت نوار سرامیکی مسلح را در برابر اشعه های شدید حرارتی محفوظ نگه می دارد. همچنین سطح فویل آلومینیوم به گونه ای است گرمای تابیده شده به آن به میزان 95 درصد بازتاب می شود که این امر باعث می شود از تمرکز حرارت بر روی سطح کاسته شود.

این لایه از فویل باعث ایجاد یک لایه محافظ در برابر اشعه های حرارت در تابش های شدید بعضی از منابع مانند صفحات فلزی فوق العاده داغ، مانند فلزات مذاب، گم کن های مادون قرمز، شعله های رو باز، پلاسما یا منیفولدهای اگزوز موتورها می توان نام برد.

ماهیت سرامیک به کار رفته در این نوار به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد که پوشش دادن آن با یک لایه فویل آلومینیوم پولیش داده شده که توانایی انعکاس حرارت را دارد، بهبود می یابد. دمای ذوب فویل آلومینیوم پوشش داده شده در حدود 1220 درجه فارنهایت یا 660 درجه سانتی گراد می باشد بنابراین فویل آلومینیوم تا دمای کافی را بگیرد و ذوب شود مدتی طول می کشد بنابراین این نوار می تواند برای مدت زمان کمی در معرض درجه حرارت بسیار بالا باشد.

نوار سرامیکی مسلح پایه بدون هیچ ماده افزودنی دیگری از الیاف سرامیکی با کیفیت بالا ساخته شده که می تواند تا دمای 2300 درجه فارنهایت یا 1260 درجه سانتی گراد مقاومت حرارتی داشته باشد. در حالی که نوع چسبدار آن فقط تا 300 درجه فارنهایت یا 148 درجه سانتی گراد حرارت را تحمل می کند و در دمای بیش از آن یا می سوزد یا تبخیر می شود.از دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از: مقاومت خوب در برابر شوک های حرارتی، ذخیره سازی کم حرارت، پایداری شیمیایی خوب و پایداری حرارتی عالی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>