اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نخ کتان


نخ کتان گریس چیست؟

همه پمپ ها فارغ از شرایطی که تحت آن عمل می کنند به وسیله پکینگ های مختلف مهر و موم می شوند. نقش این پکینگ ها آن است که از نشت آب و هوا و روغن و یا سایر مواد از پمپ ها از طریق چرخش شف هاست جلوگیری می کند. انواع مختلف پکینگ وجود دارد، به عنوان مثال پکینگ های الیاف لاستیکی که مزیت های بزرگ آنها می توان به انطباق پذیری خوب آنها در دماهای بالا و پایین، بخارهای اشباع، مواد اسیدی و قلیایی، و روغن های داغ اشاره کرد. از سوی دیگر پکینگ های فلزی که ممکن است دارای هسته ای از الیاف باشند یا پکینگ هایی که دارای فویل آلومینیوم که دارای حداقل اصطکاک و طول عمر بالا هستند.

گزینه اصلی و مهم در انتخاب نخ علاوه بر دارا بودن جنس مناسب پکینگ و کارایی آن متناسب با شرایط عملیاتی پمپ ها، این است که آب از شفت ها نفوذ نکند و همچنین نصب راحتی داشته باشد. این دو ویژگی ارزشمند در پکینگ کتان گریس به چشم می خورد. به گونه ای که بهترین عملکرد را در هنگتم آب بندی از خود نشان می دهد.

همان گونه که از نام این محصول مشخص است پکینگ کتان گریس از الیاف کتانی تهیه شده است که به گریس آغشته شده اند. در واقع همه رشته های الیاف کتان پس از آغشته شدن به گریس مشابه به فرم پکینگ با یک سطح مقطع مربعی بافته می شود که ابعاد آن می تواند از 4 میلی متر تا 25 میلی متر متناسب با نیاز صنایع باشد.

این محصول نسبت به سایر الیاف نسوز با وجود حساسیت به مواد شیمیایی و تحمل حرارتی محدود تر، دارای مقاومت و استحکام بسیار مناسبی است. از مزایای این پکینگ می توان به بهداشتی بودن آن و بی خطر بودن برای سلامت انسان اشاره کرد، علاوه بر آن آغشته بودن الیاف کتان با گریس باعث آب بندی هر چه بیشتر آن شده است. از دیگرز مزایای استفاده از این محصول مقاومت آن در برابر پوسیدگی و فرسایش است که به کندی دچار فرسایش می شود.

کاربردهای نخ کتان گریس

از جمله کاربردهای این پکینگ می توان به استفاده از آن در آب بندی پمپ ها که تحت فشار و دمای پایین هستند قابل استفاده است. این محصول دارای طول عمر بسیار مناسب است و محصول با دمامی محسوب می شود بنابراین از نظر اقتصادی محصولی مقرون به صرفه است.

نخ کتان آغشته شده به گریس با سطح مقطع مربعی برای آب بندی لوله های از جنس برنج بسیار مناسب است. همچنین این محصول در پمپ های دوار یا روتاری ها، پمپ های معکوس، همزن ها، دریچه ها، پمپ آب شیرین خانگی و آب اقیانوس، پمپ های گریز از مرکز و پیستون ها، نشت آرماتور، میکسر های در تماس با آب، آب دریا، الکل و غیره قابل استفاده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>