اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نخ تفلون

ویژگی نخ رمی تفلون

از جمله ویژگی هایی که کمی عملکرد پکینگ های با ماهیت الیاف گیاهی را محدود می کند، محدوده pH آن ها می باشد. به گونه ای که رنج pH در این محصول در حدود 6 تا 8 یعنی در محدوده خنثی و ترکیبات بسیار رقیق می باشد. این موضوع باعث می شود در استفاده از آن را در برابر طیف گوناگونی از مواد شیمیایی مراقبت ها و دقت لازم به عمل آید.

بنابراین از جمله صنایعی که می توان از این محصول استفاده کرد عبارتند از صنعت تهیه ماءالشعیر، الکل سازی، تهیه آبجو، اشاره کرد و همچنین در برابر آب شور و آب دریا نیز مقاومت و کارایی لازم را از خود نشان دهد.محدوده دمایی که این محصول با وجود ماهیت گیاهی قادر به تحمل آن می باشد بین 40- تا 140 درجه سانتیگراد است که در این محدوده دمایی بدون تغییر در ویژگی های ظاهری باقی می ماند. به دلیل وجود تفلون در ساختار آن و ایجاد یک ساختار روان شده دارد که باعث نصب راحت تر آن می شود.

همچنین به دلیل ماهیت سبک الیاف سلولوز این پکینگ در مقایسه با پکینگ های دیگر از چگالی خوبی برخوردار است که در حدود 1.25g/cm3 است. از دیگر مزایای این محصول مقاومت مکانیکی بالا، دانسیته خوب و استحکام کششی و فشاری قابل قبول آن است که باعث کاربرد وسیع آن شده است.

به عنوان مثال این پکینگ قادر به تحمل فشار 15 مگا پاسکال هم در پمپ های چرخشی و هم در پمپ های پیستونی می باشد و در پمپ های انتقالی 5 مگاپاسکال و در انواع شیرها تا 12 مگا پاسکال را بدون پاره شدگی تحمل می کند.

کاربردها نخ رمی تفلون

به دلیل مقاومت سایشی خوب پکینگ رمی تفلون می توان از آن برای آب بنذی انواع شفت ها، پمپ های دوار، سانتریفیوژ ها، همچنین برای ساخت انواع فیلتر ها، در صنعت ساخت ماءالشعیر، در بسیاری از صنایع غذایی، کشتی سازی، کاغذ سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که باید توجه داشت این است که در صنعت مواد شیمیایی این پکینگ باید با احتیاط استفاده شود چرا که نمی تواند در تماس مستقیم با همه انواع مواد شیمیایی قرار بگیرد. این پکینگ در تجهیزات دریایی و در معرض آب شور نیز به خوبی جواب می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>