اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نخ تفلون


نخ تفلون گرافیت آرامید چیست ؟

نخ تفلون گرافیت آرامید یک محصول جدید و جایگزین بسیار مناسب به جای پکینگ های درزگیری سنتی به خصوص در سیستم هایی که تحت سایش دائمی هستند و یا در قطعات چرخشی که در معرض فشار بالا هستند طراحی شده است.

این پکینگ که دارای سطح مقطع مربعی شکل است که از الیاف آرامیدی ساخته شده که کاملاً با پودر گرافیت خالص و یک روان کننده بی اثر آغشته شده است. عملکرد نخ تفلون گرافیت آرامید در برابر مهار کننده های خوردگی و روان کننده مولیبدن دی سولفید افزایش می یابد. ای محصول را می توان با استفاده از اتصال الیاف کولار آرامید با سیم اینکونل تقویت کرد و با گرافیت خالص و یک مهار کننده خوردگی آغشته می شوند تا استحکام حرارتی و روان کنندگی آن بهبود یابد.

این پکینگ ترکیبی از الیاف آرامید و نخ گرافیت آغشته شده به PTFE با کیفیت بالا است که در آن الیاف kevar یا آرامید در گوشه ها گنجانیده شده است تا از بیرون زدگی شکاف با فشار زیاد و دامنه دما جلوگیری شود.این پکینگ از نخ کولار دوپونت 100٪ خالص همراه با نخ تفلون گرافیت در سراسر سطح کناره ها به صورت نوارهای متناوب ساخته شده است. هچنین ضریب اصطکاک کم و هدایت حرارتی خوب بر اثر روان کنندگی بالا و وجود امولسیون PTFE ایجاد شده است.

مواد تشکیل دهنده نخ تفلون گرافیت آرامید

ترکیبی از نخ نرم و بسیار مستحکم آرامید به همراه الیاف گرافیت اشباع شده با PTFE ساخته شده است. الیاف آرامیدی که در گوشه ها به کار برده شده باعث ایجاد ثبات ابعادی و مقاوم سازی در این پکینگ می شود و الیاف گرافیت اشباع شده با تفلون در مرکز پکینگ قرار داده می شود تا هدایت حرارتی و روانکاری را برای عملکرد بهتر شفت های خنک کننده فراهم کند.

پکینگ ایجاد شده دارای مقاومت بسیار خوب در برابر مواد شیمیایی و استحکام خوب در برابر اتلاف گرما است به علاوه دارای مقاومت ضد اکستروژن نیز می باشد. این ویژگی ها باعث شده از این محصول برای برای درزگیری انواع سانتریفیوژ های دوار که تحت فشار بالا هستند استفاده شود.

همچنین برای درزگیری دریچه های صنعتی و یا دریچه هایی که در معرض مواد شیمیایی هستند. کارخانه های ساخت کاغذ. همچنین به دلیل گستره خوب pH این پکینگ می توان از آن در تماس آب گرم، نفت و روغن، فاضلاب، گاز، محلول های قلیایی مانند آمونیاک و محلول های کربناتی

مواد اصلی و تشکیل دهنده این پکینگ از سه الیاف آرامید، گرافیت و تفلون می باشد که هر سه جزو الیاف بسیار مقاوم و مستحکم برای ساخت پکینگ می باشد. نوع بافت این پکینگ به گونه ای است که گرافیت در وسط و الیاف آرامید در کناره ها بافته می شود.

این الیاف آرامید یک نوع الیافی هستند که مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند و در واقع یک نوع الیاف سنتزی بسیار مستحکم می باشد. از الیاف آرامید درصنایع هوا فضا و همچنین در برنامه های نظامی، تهیه و دوخت انواع زره مورد استفاده قرار می گیرد در لاستیک دوچرخه کاربرد دارد، و یک جایگزین برای آزبست نیز می باشد. ترکیب آرامید از واکنش پلیمریزاسیون پارا آمید ایجاد می شود به همین دلیل این ترکیب با نام پلی آمید آروماتیک نیز نامیده می شود.

همچنین به این ترکیب به صورت تجاری کولار نیز گفته می شود. الیاف آرامید، الیافی هستند که در آن مولکول های پارا بنزوییک اسید به صورت زنجیره ای به شدت در امتداد محور فیبر هستند، به طوری که قدرت پیوند شیمیایی را می توان استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>