اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نخ تفلون


کاربرد نخ تفلون گرافیت آرامید

نخ تفلون گرافیت آرامید یک محصول عالی، و بسیار با دوام برای انجام امور سخت است. از این محصول بیشتر برای استفاده در برنامه های دوار، متقابل و استاتیک مخصوصاً در برابر مایعات ساینده، مواد شیمیایی ضعیف و آب استفاده می شود.این پکینگ یک درزگیر با استحکام بالا است که همچنین برای پمپ های ضربه ای، توربین ها و درزگیری های استاتیک مناسب است. به خصوص برای استفاده در برابر روغن ها، هوا، آب، بخار داغ و آسفالت محدودیتی ندارد.

برای استفاده در صنایع لبنیات، تهیه مواد غذایی، انواع نوشیدنی ها، صنایع دارویی و پالایشگاه ها، درزگیری پمپ های ساینده، پمپ های آب، اسیدهای متوسط و سوز آور متوسط، در معرض انواع روغنها، حلالها، فاضلاب، دوغاب، مواد کاغذی، مشروبات الکلی، و همچنین میعانات توصیه می شود.این پکینگ ها برای استفاده در پمپ های فشار قوی برای حل کردن محلول های کربنات و آمونیاک در کود، مواد شیمیایی متفرقه و همچنین در صنعت پتروشیمی، پمپ های آب خوراکی و غیره مناسب است.

ویژگی نخ تفلون گرافیت آرامید

پکینگ آرامید به خودی خود از انعطاف پذیری و استحکام بالایی برخوردار الیاف آرامید به خودی خود زرد رنگ است و الیاف گرافیت آغشته شده به تفلون سیاه رنگ می باشد بنابرای این پکینگ به صورت دو رنگ وجود دارد و معمولا الیاف کولار در گوشه ها کار گذاشته می شود.

یا ممکن از به صورت در هم تابیده به صورت یک در میان بافته شود. از ویژگی های اصلی و مشخصه های مهم نخ تفلون گرافیت آرامید می توان به این مقاوم بسیار خوب آن در برابر سایش و فرسودگی اشاره کرد، به درستی استفاده می شود. این پکینگ یک محصول توصیه شده برای مواردی است که تحت فشار بالا هستند. این پکینگ توانایی بسیار خوبی در برابر پراکندگی گرمای محیط و فراهم کردن خنکای مورد نیاز دستگاه می شود، موجب افزایش طول عمر شفت ها و پمپ ها می شود.

الیاف آرامیدی که در گوشه ها به کار برده شده است با ایجاد استحکام مناسب از جلوگیری و یا خرابی گوشه در پمپ معکوس و اتصال دهنده جلوگیری می کند. این پکینگ ضد اکستروژن از پایداری بسیار عالی حتی در فشارهای بالا برخوردار است و در برنامه های دوار و متقابل بسیار عالی عمل می کند.تحمل حرارتی این پکینگ تا حدود 260 درجه سانتی گراد یا 500 درجه فارنهایت است و در محیط های سرد تا دمای 100- را تحمل می کند.

محدوده pH مورد استفاده شده بین 2 تا 12 است که این نشان دهنده حساسیت این محصول به اسیدهای غلیظ می باشد. میزان فشاری که این پکینگ در پمپ های چرخشی تحمل می کند 435 پاسکال، معادل 30 بار است که فشار بسیار بالا و قابل تاملی در پمپ های انتقالی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>