اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گسکت

گسکت گرافیتی تنجید که در دسته گسکت های گرافیتی آب بندی محسوب می شوند از ورق های گرافیتی بسیار خالص و با کیفیت تهیه شده اند که می توان آن را با یک هسته فلزی تقویت کرد و یا ممکن است بخش فلزی را نداشته باشد. محتوای گرافیت این واشر ها نیز از گرافیت با کربن 98٪ تهیه شده است که در صورت استفاده از واشر ها برای مقاصد هسته ای درصد کربن معادل 99.85٪ می باشد.

گسکت گرافیتی تنجید این شرکت برای تهیه واشر های فشار متوسط و فشار بالا با طیف گسترده ای از عملکرد ها مناسب است. در این محصول می توان یک لایه فویل گرافیت را با استفاده از فشار های مکانیکی یا چسب های خاصی می توان به تنجید قرار گرفته شده در هسته متصل کرد.

واشرهای تهیه شده در صنایعی مانند صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها مورد استفاده می باشد چرا که به دلیل عدم وجود هرگونه اتصال دهنده های لاستیک یا پلیمری که باعث می شود میزان فشار وارده بر آن ها زیاد باشد استفاده می شود. استفاده از این واشر به نوبه خود تضمین کننده ثبات فشار اعمال شده به واشر در حین سرویس می باشد.

در صنعت خدمات شیمیایی، گرچه محصولاتی که بر پایه گرافیت هستند نسبت به اکثر مواد شیمیایی مقاوم هستند، اما با این حال در نظر گرفتن هرگونه واکنش احتمالی بین محیط شیمیایی و قسمت فلزی تعبیه شده داخل آن به عنوان تقویت کننده بسیار ضروری است زیرا گرافیت در غلظت ها و درجه حرارت خاص مستعد واکنش با اسید نیتریک یا اسید سولفوریک است.

با توجه به دما و غلظت اکسیژن موجود و خلوص گرافیت، گرافیت ممکن است به اکسیدهای کربن تبدیل شود. با یک فلنج ساخته شده از گرافیت تنجد که به خوبی نیز پیچ خورده، در هنگام تماس با اکسیژن به آهستگی می سوزد. در حالی که، استفاده از واشر آب بندی دمای بالا که عاری از اکسیژن هستند تحت تأثیر حمله گرافیت از اکسیژن موجود در هوای اطراف فلنج قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>