اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گسکت


کاربرد گسکت گرافیت تنجید

بیشترین کاربرد گسکت گرافیت تنجد می توان به استفاده از آن برای ساخت واشر اشاره کرد. از واشر های تهیه شده در پمپ ها، دریچه ها، لوله ها، ژنراتورها، کمپرسور هوا، کندانسورها، پالایشگاه ها، لوله های اگزوز می توان استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به مبدل های حرارتی و خطوط انتقال گرما در تأسیسات نفت و گرمایشی اشاره کرد.

همچنین از آن برای تهیه واشر برای نیروگاه ها و تولید انرژی، تهیه واشر برای ساخت فلنج برای صنایع فرآوری شیمیایی و پتروشیمی، تهیه واشر مخزن شیمیایی، برای واشرهای خروجی دریایی و موتور ها، واشر اتومبیل های با کارایی بالا برای آب بندی در فشار های بالا، تهیه واشر برای شیشه های بازرسی، واشر و درزگیری دیگ های بخار، آب بندی سیستم های خورنده در دما و فشارهای بالا، به عنوان واشر برای ماشین آلات تجاری که در فشار و درجه حرارت بالا کار می کنن، می توان استفاده کرد.

برای پر کردن برنامه های آب بندی و درزگیری، تحت فشارهای زیاد که دارای پیچ های عمومی هستند استفاده می شود. با استفاده از این و گسکت گرافیتی تنجید، نیاز به صیقل دادن سطح به حداقل می رسد و همچنین نیاز به محکم کردن پیچ فلنج به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

  • ویژگی: از جمله ویژگی های اصلی و فنی گسکت گرافیتی تنجید شده با فولاد ضد زنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • دما: ºC200 تا ºC 500(در شرایط متناوب، در محیط های خشک)، ºC 200- تا ºC 650 (در شرایط متناوب، تحت محیط بخار) و حداکثر دما 500 درجه سانتی گراد در محیط های دارای اکسیژن، از این ورق می توان در محیط های سرد نیز به راحتی استفاده کرد.
  • حداکثر فشار: 120 بار یا 12 مگا پاسکال و که معادل 1716 پوند در متر مکعب است.

چگالی یا دانسیته این محصول: 1 گرم بر سانتی متر مکعب است و دارای تراکم 30 تا 35 درصد می باشد.از نظر ظاهری دارای ماهیتی نرم، انعطاف پذیر با قابلیت بازیابی بالا - بین 15 تا 20 درصد قابلیت بازیابی دارد- و سرعت فرسایش پایین.مقاومت شیمیایی گسکت گرافیت تنجید بسیار خوب است. از آنجا که این محصول از گرافیت با خلوص بسیار بالا (98٪) تولید می شوند، ورق های گرافیت مقاومت شیمیایی استثنایی دارا می باشند.

 این امر موجب می شود از آن به طور گسترده برای آب بندی انواع مختلفی از مواد خورنده و همچنین بخار، گازها و... مورد استفاده قرار گیرند.این گسکت در مقابل اکثر گازها مقاوم است و در برابر عبور مایعات غیرقابل نفوذ می باشد، در برابر تابش اشعه نیز استحکام خوبی دارد و مقاومت عالی در برابر شوک های حرارتی از خود نشان می دهد. مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارد.

همچنین این ورق ضریب اصطکاک کمی دارد که همین موضوع باعت می شود به کندی دچار فرسایش شود، پایداری زیادی دارد و فشار باقی مانده residual stress آن نیز عالی می باشد به گونه ای که میزان آن 37 مگا پاسکال برآورد شده است. سایز رایجی که از آن برای تهیه ورق ها استفاده می شود معمولا یک متری با ضخامت های 1.5، 2 و 3 میلی متری می باشد. در شرایط اسید ضعیف، باز ضعیف، بخار، انواع حلال ها و روغن قابل استفاده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>