اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گسکت


کاربرد گسکت آزبست

گسکت های آزبست عمدتا برای ساخت تجهیزات و سازه ها که تحت حرارت بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرد. در کارخانه تولید فولاد می توان از آن در کوره وکیوم، کوره ذوب، تجهیزات گرمایشی برای عایق کاری در دماهای بسیار بالا استفاده کرد.

در سازه ها می توان از آن در ساختمان های تجاری، مراکز خرید، هتل ها، کارخانه ها، انبارها، تونل ها، تئاترها، ایستگاه ها و بیمارستان ها استفاده کرد. ورق سیمانی آزبست نیز دارای مجموعه ای از ویژگی هایی چون عایق آتش، ضد آب، عایق صوتی می باشد که از آن نیز در ساخت انواع سازه ها استفاده می شود. در یک نگاه کلی اماکن مورد استفاده از ورق آزبست کشتی ها، اتومبیل ها، پالایشگاه های نفت، کارخانه ها و نیروگاه ها می باشد.

طناب آزبست

طناب نرم بافته شده از الیاف آزبست سفید که می تواند به عنوان یک درزگیر نسوز تقریباً با هر اندازه و شکل ایجاد شود و یک راه کار بسیار خوب با قابلیت انعطاف پذیری برای آب بندی درب دیگ های بخار، کوره و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

واشر بیضی آزبست

این نوع واشر، از نخ آزبست نرم به همراه یک سیم مفتول ترکیب می شود که موجب می شود به آن شکل و استحکام بیشتری می بخشد.

واشر اسپیرال آزبست

این نوع واشر پیچ خورده از لایه های فشرده از فلز و آزبست ساخته می شود. طراحی این محصول بسیار مستحکم است، و به گونه ای است که الیاف آزبست از آن رها نمی شوند اما باز هم احتمال دارد که الیاف آزبست خالص از آن خارج شود.

ورق ساخت واشر آزبست

برای تولید انبوه واشر آزبست برای قطعات استاندارد، تولیدکنندگان آزبست و سایر الیاف را درون یک ورق محکم مانند مقوا فشرده می کنند، از این طریق می توانند واشرهای همه اشکال را از بین ببرند. بسیاری از کارگران نصب نیز بسته بندی ورق را به صورت دستی برای قطعات جداگانه برش می دهند.

ویژگی گسکت آزبست

گسکت آزبست یکی از عایق های حرارتی بسیار مناسبی می باشند که در صنایع مختلف قابل استفاده است. نکته حائز اهمیت مربوط به نحوه و زمان استفاده از ورق آزبست است چرا که آزبست ماده ای سرطان زا است و ورود مقدار بسیار کمی از آن داخل ریه منجر به رشد سلول های سرطانی در آن موضع می شود.به علت ماهیت سمی ترکیب آزبست در حین استفاده از گسکت آزبستی باید به نکات زیر توجه داشت:

به هیچ عنوان به صورت شخصی اقدام به برش دادن ابعاد مختلف گسکت آزبستی نکنید چرا که منجر به رها شدن الیاف آزبست در هوا می شود بلکه ابعاد دلخواه را به شرکت سازنده گزارش داده تا از طریق کارخانه و تحت شرایط خاص برش انجام شود.بهتر است بدون دستکش از این ورق ها استفاده نشود چرا که منجر به بروز حساسیت های پوستی می شود.

اطلاعات فنی گسکت آزبست

دانسیته 1.6 گرم بر سانتی متر مکعب است که نشان دهنده فشردگی خوب این محصول است. از ویژگی های بسیار حائز اهمین این ورق تحمل حرارتی بسیار خوب و بالای آن نسبت به سایر ورق ها می باشد. این ورق می تواند تا دمای 700 درجه سانتی گراد را تحمل کند. همین موضوع باعث استفاده از آن در صنایع گرمایشی و حرارتی مانند عایق بندی دیواره کوره ها شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>