اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


طناب


طناب آزبست گرد چیست؟

طناب آزبست گرد یا کاغذ تحت درمان با 20 درصد، وزن، محلول آبی کلرید منیزیم، خشک شده، غوطه ور شده در محلول آبی 20 درصد هیدروکسید آمونیوم غلیظ و خشک شده با دمای 175 درجه فارنهایت، باعث افزایش قدرت ده برابر می شود. بیشتر از قدرت اصلی آن است. همچنین باعث افزایش 165 درصدی مقاومت دی الکتریک می شود.

وقتی طناب آزبست گرد در معرض دمای 1200 درجه فارنهایت قرار بگیرند، مقادیر استحکام کششی آنها بسیار زیاد است. در مقایسه، مقادیر استحکام کششی فیبرهای آلی و معدنی کاملاً از بین رفته یا بین 200 تا 900 درجه فارنهایت ذوب می شوند.استحکام کششی نهایی الیاف آزبست کرایزوتیلی بعد از دو دقیقه در دمای 1، 2Q0 درجه فارنهایت تقریباً 42000 psi است. 32 درصد از قدرت حفظ می شود.

پس از یک ساعت در دمای 1200 درجه فارنهایت، استحکام کششی تا 2، 000 psi کاهش می یابد. هنگامی که الیاف برای تولید پلاستیک ساختاری با رزین سیلیکون جمع می شوند، پلاستیک تقویت شده می تواند 50٪ از مقاومت کششی دمای اتاق خود را حفظ کند یا بعد از 5 تا 10 ساعت حداقل 10، 000 psi تولید کند. در دمای 1200 درجه فارنهایت.

با رزین های فنلی، محصولات آزبست تولید می شود که در صورت قرار گرفتن در معرض 5000 درجه فارنهایت برای مدت زمان چند دقیقه (1 تا 30 دقیقه) عایق و مقاومت را حفظ می کند. شکل 2.1 را ببینید که در آن یک قسمت موتور موشک در دمای 5، 000 درجه فارنهایت قرار می گیرد. شکل 2.1. موتور موتور موشک (عایق آزبست فنلی) قبل و بعد از شلیک در 5000 درجه فارنهایت.

دمای تقریباً 1/8 در داخل از سطح در معرض 5000 درجه فارنهایت بعد از 1/2 تا 1 دقیقه تقریباً 200 درجه فارنهایت خواهد بود. قرار گرفتن در معرضدر صورت ترکیب با کربنات منیزیم و سایر محصولات مشابه، می توان عایق های حرارتی تولید کرد که برای ساله ای بسیاری در کاربردهایی مانند دیگ های بخار که در دمای 500 تا 1200 درجه فارنهایت یا 1800 درجه فارنهایت کار می کنند مفید باشد.

اگرچه فیبر آزبست به طور مکانیکی در حدود 1500 درجه فارنهایت تجزیه می شود، اما تا 2770 درجه فارنهایت کاملاً تجزیه نمی شود. در این دما، می تواند به چنین ماده سرامیکی مانند اکسید منیزیم مربوط شود. در هنگام ترکیب با مواد دیگر، در محیط های مختلف دما و زمان، محصولات جالبی را ارائه می دهد.

در تلاش برای بررسی خصوصیات درجه حرارت بالا در برخی از محصولات نساجی آزبست و مقایسه بین مقاطع مختلف و ساخت و سازها، یک آزمایش آزمایشی اتخاذ شد که قبلاً تهیه شده و از آن برای تعیین درجه حرارت بالا از قابلیت چرم درمان شده و استفاده شده است. پارچه های شیشه ای.

این واحد از یک عنصر گرمایش Glo-bar تشکیل شده است که نمونه ای از مواد مورد آزمایش را می توان در تماس با آن قرار داد. مواد را می توان در حالی که بار 2 پوند را گرم می کند روی Glo-bar گرم شده کشیده یا بکشید. در این کار نمونه ها 4 بار در دقیقه برای مدت زمان 7 1/2 ثانیه بیش از 4-in با عنصر گرمایش تماس گرفتند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>