اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تسمه گرافیت


کاربرد تسمه گرافیت خالص

از جمله کاربردهای این محصول می توان علاوه بر ساخت انواع واشر، درزگیر، آستر مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیای به این موارد نیز اشاره کرد: درزگیر رسانا حرارتی؛ سد حرارتی؛ محافظ و واشر، EMI (تداخل الکترومغناطیسی)، جلوگیری از اتلاف گرما، سنجش فشار، میرایی لرزش، درزگیری پمپ پلاسما (SPS) و سایر کاربردهای حرارتی، الکترونیکی یا الکتروشیمیایی.

نوار گرافیتی انعطاف پذیر به خصوص در واشرهای مسطح و به عنوان یک لایه محافظ بیرونی، برای واشرهای کامپروفیل استفاده می شود و در فرآیندهای دمای بالا به عنوان سپر گرما، آستر رهاسازی، آستر محافظ و مانع انتشار دما مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه گرافیکی خالص عمدتاً برای درزگیری دسته ی شیر ها یا پمپ دریچه ها یا برای پر کردن واشرهای اسپیرال و واشر پلاستیکی و فلزی استفاده می شوند. تسمه گرافیکی خالص به صورت ساده و یا در نسخه خزنده تولید می شوند. نوع ساده نیز برای تولید حلقه های واشر با چگالی بالا، با استفاده از پرس های ویژه استفاده می شود.

نوع کنگره دار این نوار به لطف خاصیت انعطاف پذیری بالا و ساختار تراکم بالا، عمدتاً برای نگهداری "در محل" مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان یک واشر درزگیر خود مدل ساز، آن را به طور مستقیم روی ساقه شافت شیر یا پمپ می پیچید.

ویژگی تسمه گرافیت خالص

گرافیت یکی مواد بسیار مقاوم در برابر درجه حرارت و مواد شیمیایی می باشد این موضوع باعث کاربرد گسترده آن در صنعت عایق به شکل های مختلف شده است. به طوری که می توان از گرافیت به صورت نخ، پارچه، نوار و سایل شکل ها می توان استفاده کرد. مقاومت شیمیایی گرافیت به گونه ای است که از pH=1 تا pH=14 را به راحتی تحمل می کند.

این نوار دارای طبیعت انعطاف پذیر است و سازگاری زیادی بسیاری از محیط های صنعتی دارد. مقاومت در برابر مواد شیمیایی به گونه ای است که با بیشتر مواد شیمیایی خورنده سازگار است.مقاوم در برابر حرارت و شعله و حرارت مستقیم به طوری که دامنه حرارتی استفاده از این نوار 250- درجه سانتی گراد (418- درجه فارنهایت) تا تقریباً. 3000 درجه سانتی گراد (5432 درجه فارنهایت) بسته به شرایط نصب و راه اندازی، می باشد.

  • رسانای حرارتی خوبی دارد
  • رسانای الکتریکی عالی دارد به طوری که از این نوار در سنسور های رسانا نیز استفاده می شود.
  • عدم فرسودگی و دارای عمر طولانی
  • ثبات طولانی مدت تراکم پذیری و بازیابی در طیف وسیعی از دما
  • نفوذپذیری کم در برابر گازها و مایعات
  • اتصال دهنده در آن وجود ندارد که عدم وجود اتصال دهنده به معنای فرسودگی زود هنگام آن نیست
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ اشعه دارد.
  • به راحتی قابل فشار دادن، برش دادن و پانچ کردن هستند.
  • با استفاده از ابزارآلات دقیق صنعتی و CNC به صورت نوار ها با عرض های مورد نیاز برش داده می شود
  • نوارهای گرافیتی را می توان به صورت ساده یا راه راه تهیه کرد و هر دو نوع این نوار می توانند از به صورت یک رو چسبدار باشند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>