اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فایبرگلاس


تسمه فایبرگلاس چیست ؟

تسمه فایبرگلاس جزو پر فروش ترین نوار های عایق محسوب می شود تسمه فایبر گلاس از الیاف بافته شده فایبرگلاس به همراه سیلیکات تهیه می شود که به دو صورت چسبدار و بدون چسب قابل تهیه و عرضه می باشد. در نوع چسبدار این نوار از چسب سیلیکونی استفاده می شود تا تحمل دمای بالا را داشته باشد از سوی دیگر چسبندگی بالایی دارد و تمییز جدا می شود.

فایبر گلاسی که برای تهیه این نوار استفاده می شود معمولا از نوع C گلاس یا E گلاس است. ویژگی حرارتی تسمه فایبرگلاس به گونه ای است که در معرض دمای عملیاتی 550 درجه سانتی گراد نمی سوزد. از دیگر ویژگی های این نوع جدید نوار می توان به مقاومت شیمیایی بسیار خوب آن در برابر اسید ها و مواد قلیایی اشاره کرد به طوری که در معرض انواع مواد سفید کننده و انواع حلال مقاوم است.

این نوع نوار جدید کامپوزیت شده با فایبرگلاس یک پیشنهاد عالی و یک جایگزین مناسب به جای آزبست خالص است. به منظور افزایش استحکام مکانیکی این نوار، می توان آن را با انواع سیم اینکونیل، سیم نیکل و یا استیل ضد زنگ مقاوم سازی کرد. همچنین در انواع جدید تسمه فایبرگلاس می توان آن را با یک لایه ترکیب معدنی ورمیکولیت پوشش داد.

فایبرگلاس رایج ترین عایق مورد استفاده در حال حاضر در محسوب می شود. تسمه فایبرگلاس به دلیل نحوه ساخت آن، با بافندگی رشته های ریز شیشه ای در مواد عایق، قادر است انتقال حرارت را به حداقل برساند.اصلی ترین حرکت فایبرگلاس خطر استفاده از آن است. از آنجا که فایبرگلاس از سیلیکون ریز بافته ساخته شده است، پودر شیشه و محافظهای کوچک شیشه تشکیل می شود. در صورت عدم استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، اینها می توانند باعث آسیب به چشم، ریه و حتی پوست شوند. با این وجود، در هنگام استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، نصب فایبرگلاس می تواند بدون حادثه انجام شود.

فایبرگلاس یک ماده عایق غیر قابل اشتعال عالی است، با مقادیر R از R-2.9 تا R-3.8 در هر اینچ است. اگر به دنبال عایق بندی ارزان هستید، مطمئناً راه برای دستیابی به آن وجود دارد، اگرچه نصب آن نیاز به اقدامات احتیاطی دارد. هنگام استفاده از این محصول حتما از محافظ چشم، ماسک و دستکش استفاده کنید.

کاربرد تسمه فایبرگلاس

معمولا از این تسمه برای استفاده در درزگیری لوله ها و مجرا های دما بالا، و همچنین به عنوان یک پشتیبان و محافظ بر روی قوس های جوشکاری در زیر آب نیز استفاده می شود. انواع عایق حرارتی و محافظت از گرما سیم های صنعتی، کابل، شیلنگ، لوله و لوله را فراهم می کند و همچنین عایق حرارتی و محافظت از پرسنل را فراهم می کند. به عنوان واشر یا مهر و موم استفاده می شود

ویژگی تسمه فایبرگلاس

از جمله ویژگی های تخصصی این نوار: تحمل حرارتی 450 درجه فارنهایت یا 232 درجه سانتی گراد، دارای سطح محافظ در برابر خوردگی، فرسایش و غیره اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>