اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تسمه سرامیک


کاربرد تسمه سرامیک

تسمه سرامیک فایبر یک نوار انعطاف پذیر و مناسب برای درزگیری، عایق کاری و مهر و موم تجهیزات صنعتی می باشد چرا که با توجه به انعطاف پذیری خوبی که دارد نصب و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. همچنین از این محصول می توان به عنوان عایق برای مفصل های اتصال، لوله های حامل محلول های داغ، اگزوز ها، سیم ها، کابل ها و انواع محصولات دیگر استفاده کرد.

مهر و موم استاتیک دیگ های بخار و کوره های شیشه ای، صنعت سرامیک و متالورژی، تهیه واشر برای مبدل های حرارتی، درزگیری ماشین کوره، واشر برای مبدل های حرارتی، آب بندی عناصر فیلتر، قالب واشر، درزگیری های فشار کم، آب بندی یا روکش لوله های اگزوز و غیره نیز استفاده می شود.

ویژگی تسمه سرامیک

این نوار ویژگی هایی دارد که آن را به عنوان یک عایق حرارتی تخصیص داده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام مکانیکی بالا، مقاومت شیمیایی عالی در برابر انواع اسید ها و مواد قلیایی، مقاومت خوردگی بسیار خوب، انعطاف پذیری خوب، توانایی و استحکام بالا در فرآیند های قوی می توان نام برد.همچنین این نوار نه تنها از عملکرد عایق کاری بالا برخوردار است بلکه به میزان پارچه های معمولی از انعطاف پذیری برخوردار است. خط تولید محصولات تسمه سرامیکی شامل طناب های الیاف سرامیکی، توری، پارچه، نوار و آستین های ساخته شده از تسمه سرامیکی آلومینا سیلیکا و عاری از آزبست می باشد.

این مواد نساجی با تسمه سرامیک می توانند برای کاربردهای مختلف صنعتی در دمای حداکثر 2300 درجه فارنهایت (1260 درجه سانتی گراد) مورد استفاده قرار گیرند و از پایداری شیمیایی عالی و مقاومت قوی در برابر شوک حرارتی و حمله مواد خورنده برخوردار باشند.

البته استثنائاتی نیز وجود دارد که نشان می دهد این نوار نسبت به همه مواد شیمیایی مقوم نیست و در برابر ترکیباتی چون اسیدهای هیدروفلوریک و فسفریک و قلیاهای غلیظ دچار خوردگی می شود. همچنین منسوجات تسمه سرامیکی در برابر فرایند اکسیداسیون و احیا مقاومت می کنند. اگر توسط آب یا بخار مرطوب شود، با خشک شدن، خصوصیات حرارتی کاملاً احیا می شوند.

قابل ذکر است در این محصول آب هیدراته وجود ندارد. این خانواده از منسوجات سرامیکی حاوی 15٪ مواد ارگانیک هستند که به ثبات شکل گیری فیزیکی آنها کمک می کند.نوار نسوز فایبر سرامیک را می توان با افزودن سیم اینکونل یا رشته های فایبرگلاس مقاوم سازی کرد به طوری که تا دمای دارای درجه حرارت 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتی گراد) برای سیم اینکونل و 1200 درجه فارنهایت (649 درجه سانتی گراد) است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>