اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


لاستیک اسفنجی


کاربرد ورق و نوار لاستیک اسفنجی

از جمله کاربرد های این محصول می توان به استفاده از آن برای ساخت عایق صدا و لرزش، به عنوان درز گیر انواع درها، کابینت ها، در ساخت قطعات خودرو، عایق صدا، ساخت واشرهای اسفنجی، قابلیت آب بندی بسیار خوب در ساخت انواع درزگیر، قابلیت جذب شوک برای ساخت انواع ضربه گیر، ساخت واشر های لاستیکی و غیره استفاده می شود.

ویژگی ورق و نوار لاستیک اسفنجی

ورق و نوار لاستیک اسفنجی سلول باز می تواند از سیلیکون یا پلیمرهای دیگر مانند نئوپرن، EPDM، نیتریل و غیره ساخته شود و به صورت رول یا ورق تولید می شود. ویژگی های لاستیک اسفنجی سلول های باز به نوع پلیمر مورد استفاده بستگی دارد.

نرمی، الاستیسیته، شکل سطح، ساختار و دوام این محصول بستگی به مواد اولیه به کار رفته در آن دارد.از جمله خواص کلی لاستیک اسفنجی می توان به ساختار ارتجاعی و و مقاومت خوب آن اشاره کرد.

این ساختار ارتجاعی باعث شده تحمل فشار این محصول بسیار خوب باشد و از سویی برگشت پذیری آن در برابر فشار خوب باشد. از دیگر ویژگی های لاستیک اسفنجی می توان به رسانایی حرارتی عالی، مقاومت عالی در برابر روغن و مایعات، دارای ویژگی های عالی برای جذب شوک های فشاری و حرارتی، عدم نفوذپذیری گاز و هوا در آن.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>