اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تسمه


انواع آزبست

تسمه آزبست از زمان های دور به عنوان یک ماده غیر قابل اشتعال مورد استفاده قرار می گرفته است. اما تنها حدود 200 سال است که محققان به آثار زیان بار آن برای سلامتی پی برده اند.تسمه آزبست به صورت سوزنی، باریک و براق است که طی فرایندی خاص به صورت نخ های بلند مبدل می شود و در قطعات مختلف قابل استفاده هستند. وقتی که قطعات حاوی آزبست برش داده می شود باید احتیاط کامل رعایت شود چون الیاف آزبست در هوا رها شده و وارد ریه می شود و بیماری های صعب العلاجی همچون سرطان ریه را ایجاد می کند.

از تسمه آزبست هم می توان برای تولید پارچه و نوار نسوز استفاده کرد و هم می توان به منظور استحکام حرارتی بعضی از انواع منسوجات، مانند گرافیت، آرنرا ترکیب کرده و منجر به ارتقا خواص ماده اصلی شود.

آزبست یک ترکیب معدنی است که به صورت آلوتروپ های مختلف وجود دارد، تسمه آزبست اغلب در سایت های ساخت و ساز و در پروژه های نوسازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مفید، موثر و ارزان قیمت است. همچنین به دلیل خواص ضد الکتریسیته معمولاً توسط تکنسین ها برق برای درزگیری و یا ایجاد یک اتصال الکتریکی قوی استفاده می شد، و همچنین از این روش برای لوله های مجرایی و بخار نیز استفاده می شد. تسمه آزبست معمولا نوار مورد علاقه عایق کار ها می باشد زیرا مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فوق العاده مفید است.

تسمه آزبست به طور معمول سفید است و شبیه کاغذ ضخیم یا نوار مجرایی است که امروزه بیشتر مردم با آن آشنا هستند. الیاف آزبست با یک چسب چسبنده از یک طرف چسبانیده شده و نوار داو را آسان می کند

امروزه، با توجه به ماهیت سمی آزبست، تسمه آزبست همچنان در کشورهایی مانند چین و هند تولید و فروخته می شود. این نوار معمولاً دارای برچسب "عاری از گرد و غبار" یا "بدون غبار " است، زیرا در این حالت الیاف آزبست به احتمال کمتری وارد هوا می شوند، اما این بدان معنی نیست که این نوار به طور کامل بی خطر هستند. این شکل از نوار آزبست ممکن است سفید یا نقره ای باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>