اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مدول


مدول سرامیکی چیست ؟

مدول سرامیکی برای کاهش نیاز به راه اندازی کنترل شده پس از نصب طراحی شده است.به علت داینامیک بودن صنعت و به طور پیوسته در حال تغییر بودن آن، در حال حاضر تقاضای رویکرد استاتیک یا یکنواخت رو به کاهش است.

به دلیل انواع شکل هندسی در ساخت کوره ها مانند کوره های سوزاننده، کوره های بخار و …. در صنایع مختلف مدول سرامیکی برای کمبود عملکرد و نصب آسان در این نوع کوره ها طراحی شده است. ماژول های فیبر سرامیکی با ضخامت بالا بهترین راه حل موثر برای عایق دیواره های با درجه حرارت بالا در بخاری های صنعتی، دیگهای بخار، کوره های سوزاننده، کوره ها و همچنین بسیاری از کاربردهای دیگر است.

مدول های سرامیکی طراحی شده اند تا در انرژی حداکثر صرفه جویی را بکنند و مزایای عایق بندی با ذخیره سازی کم حرارت را ارائه دهند. این محصولات برای یکپارچه سازی بدون درز با کاربرد خاص خود طراحی شده اند و اغلب می توانند به راحتی و به آسانی و بسیار کارآمد به طور مستقیم به پوسته یا دیواره کوره متصل شوند.

مدول فیبر سرامیکی به شکل یک بلوک از پتوی سرامیکی برش خورده یا روی هم تا شده و بسته بندی و فشرده سازی آن که در انتها به آن قطعات فلزی گالوانیزه برای نصب آسان وصل می شود ساخته می شود، پس از نصب هیچ گونه قطعات اتصالی باقی نمی ماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>