اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فیبر


فیبر نخ دار چیست؟

فیبر نخ دار یکی از بهترین و پرکاربردترین فیبرهایی است که وجود دارد. به نوعی این محصول جزء فیبرهای صنعتی به شمار می آید. از طرفی در ساخت این فیبر ها از موادی همچون الیاف کتان ریزبافت و رزین فنولیک استفاده شده است.

از جمله ویژگی ها و قابلیت های این فیبرها می توان مواردی چون پانچ کاری، تراشکاری، مقاومت الکتریکی و مقاومت در برابر هرگونه نیروی سایشی و غیره را نام برد.فیبر نخ دار از جمله فیبر های پرکاربردی است که در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در سایز های0٫5 تا 300 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود.

مقاومت فیبر نخ دار

ورق فیبر نخ دار در فشاری حدود 200 می تواند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد. فیبر نخ دار از جمله کامپوزیت هایی است که از خواص مکانیکی بسیار بالایی برخوردار می باشد و از قابلیت های اساسی آن این است که می توان آن را به راحتی تراشکاری و ماشین کاری کرد همچنین، به واسطه داشتن چنین قابلیت هایی از جایگاه ویژه و منحصر به فردی در صنعت برخوردار است.

این ورق ها در دو اندازه نازک و ضخیم تولید و عرضه می شوند که نوع نازک آن درصنایع های الکتریکی بسیار پرکاربرد است. نوع ضخیم این ورق ها در ساخت قرقره و چرخ دنده و واشر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>