اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ورق سیلیکونی


ورق سیلیکون اسفنجی

ورق سیلیکون اسفنجی به خصوص سیلیکون اسفنجی سلول بسته- اسفنج ها بر اساس اندازه حفره به دو دسته سلول باز و سلول بسته تقسیم می شوند- یک دسته مهم از ترکیبات الاستومریک هستند. ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول رزین با پایه پلی دی متیل سیلوکسان می باشد و زمانی که ترکیب به حالت اسفنج در آمد، تحت تأثیر حرارت به شکل ورقه در می آید.

ماده اولیه تشکیل دهنده این محصول پلیمر پلی دی متیل سیلبوکسان است که تحت یک عامل پف دهنده به صورت اسفنج مبدل می شود. بسته بودن سلولهای اسفنج حاصلعه باعث می شود عملکرد خوبی در فرایند درزگیری از خود نشان دهد و باعث استفاده زیاد آن در صنایع مختلف شود.

از ویژگی های بارز این محصول می توان به تراکم کم، مقاومت در برابر سیالات مختلف و سوخت، هدایت حرارتی خوب، دمای عملیاتی گسترده از 73- تا 260 درجه سانتی گراد، خاصیت آب بندی عالی- ساختار سلول بسته اسفنج باعث خاصیت آب بندی و توانایی فشرده سازی با اعمال نیروی کم می شود- جذب آب کم، مقاومت در برابر اوزون و UV، سطح سخت تر و ناهموارتر نسبت به فوم سیلیکون دارد، ساختار نرم تر و انعطاف پذیرتر نسبت به لاستیک سیلیکونی، مقاوم در برابر فشار، دارای چگالی بین 150 تا 500 کیلوگرم بر متر مکعب، مقاوم در برابر نفوذ روغن، مقاوم در برابر مواد شیمیایی- اسیدها و بازها- و همچنین مقاوم در برابر نفوذ گاز نام برد.

تفاوت فوم سیلیکون و سیلیکون اسفنجی در آن است که سیلیکون اسفنجی سلول بسته است و امکان عبور آب در آن وجود ندارد در حالی که فوم سیلیکون سلول باز است و آب از آن عبور می کند.از این محصول می توان برای ساخت انواع واشرهای اسفنجی مقاوم در برابر نفوذ آب، لنت های چسبدار، پدهای لایه دار، و همچنین به عنوان عایق صدا و ارتعاش، مورد استفاده قرار بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>