اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


میکا رولی


میکا رولی چیست ؟

میکا یک کانی معدنی است که از عناصر مختلف همچون سیلیسیم، آلومینیوم، پتاسیم و غیره با درصدهای مختلف ساخته شده است. این سنگ معدنی یک ظاهر براق و پولکی شکل دارد که این موضوع به خاطر ساختار کریستالی آن می باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی میکا مشخص شده است که این ترکیب دارای ساختاری عایق در برابر الکتریسیته و حرارت است بنابراین از آن برای ساخت بسیاری از ساختارهای مقاوم برودتی و الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.

حضور و عدم حضور عناصر مختلف در ساختار میکا موجب ایجاد انواع مختلفی از این محصوت شده است به عنوان مثال وجود پتاسیم در ساختار آلومینیوم سیلیکاتی میکا باعث ایجاد ساختاری تحت عنوان مسکوییت شده است و یا وجود پتاسیم و منیزیم موجب ایجاد ساختاری جدید با نام فلوگوپیت شده است. از دیگر انواع میکا می توان به بیوتیت، لیپدولیت و پاراگونیت اشاره کرد.

ورمکیولیت نوع دیگری از میکا است که به عنوان یک عایق ضد حریق شناخته می شود از دیگر مزایای ورمیکولیت علاوه بر عایق حرارتی بودن می توان به وزن سبک، خواص آکوستیک خوب و مقاومت شیمیایی خوب در برابر انواع حلال ها و اشعه یو وی اشاره کرد. مسکووییت شایع ترین ماده معدنی خانواده میکا است. این یک ماده معدنی سنگین در سنگ های آذرین، دگرگونی و رسوبی تشکیل می شود.

مانند دیگر میگوها، آن را به راحتی به ورقه های شفاف نازک تقسیم می کند. سطح ورقهای مسکووییت دارای حالت درخشان شیشه ای است. اگر آنها را به نور نگه دارید، آنها شفاف و تقریبا بی رنگ هستند، اما بیشتر آنها رنگ قهوه ای، زرد، سبز و یا گل رز دارند. ورق های مسکووییت یک عایق عالی است و این ویژگی باعث شده برای ساخت قطعات و تجهیزات الکتریکی مناسب باشند.

رنگ نمونه های ضخیم مسکوییت اغلب به رنگ سیاه، قهوه ای یا نقره ای وجود دارد.و ورق های نازک آن بی رنگ هستند، فرمول شیمیایی مسکوییت KAl2 (Si3AlO10) (OH) 2 و در سیستم کریستالی مونوکلینیک متبلور می شود از این ماده معدنی بیشتر برای تولید رنگ، ترکیب، پلاستیک لاستیک، آسفالت، لوازم آرایشی، گل حفاری استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>