اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ورق میکا


ورق میکا

فرمول کلی مواد معدنی گروه میکا XY2-3Z4O10 (OH)، F) 2 با X = K، Na، Ba، Ca، Cs (H3O)، (NH4) است. Y = Al، Mg، Fe+2، Li، Cr، Mn، V، Zn؛ و Z = Si، Al، Fe3+، Be، Ti.

از جمله ویژگی های مهم مسکوییت و فلوگوپیت می توان به انعطاف پذیری و کشش خوب این دو ورق، گداز ناپذیری و تحمل حرارتی خوب، هدایت الکتریکی پایین و قدرت دی الکتریک بالا اشاره کرد که باعث شده بیشتر ورق های میکا از این دو ترکیب ساخته شود.

این ویژگی ها باعث شده از ورق میکا برای ساخت انواع خازن های الکتریکی، به عنوان ورق های عایق بین بخش های سوئیچ و یا در دستگاههای پردازش گرمایی استفاده شوند. از ورق مسکوویت با ضخامت های خاصی در دستگاه های نوری استفاده می شود.

هیچ معادل با طرح "درجه بندی" وجود ندارد به عنوان شکل muscovite از میکا وجود دارد از آنجا که این طرح مبتنی بر روشن شدن نوری (که فلوگپیت به وضوح ندارد) و حضور (یا عدم) اکسید آهن و دیگر مواردی که فلوگوپیت به نظر نمی رسد. بنابراین در حالی که برخی از تفاوت ها در آنچه که ممکن است به عنوان "کیفیت" نامیده می شود وجود دارد، این تفاوت ها باید مشخص و اندازه گیری شده از طریق یک طرح کاملا متفاوت از مورد استفاده برای توصیف و درجه بندی میکا مسکووییت (به عنوان مثال V-1، V-2، و غیره.). ورق میکا می تواند با استفاده از فلگپیت یا میکا مسکووییت تولید شود.ظاهر ورق های میکای مسکوییت قهوه ای مایل به قرمز است، ظاهری شیشه ای و شفاف دارد.

فرمول شیمیایی این ورق K Mg3 AlSi3 O10 (OH) 2 است و نام شیمیایی آن هیدروکسید آلومینیوم سیلیکات منیزیم پتاسیم است. این محصول در ضخامت های مختلف از ضخامت 0.10 میلیمتر قابل تولید و عرضه هستند. ورق میکا انعطاف پذیری خوبی دارد به همین دلیل برای پوشاندن قطعات و دستگاه های مختلف استفاده می شود. علاوه بر انعطاف پذیری خوب ورق میکای مسکوییت می توان به خواص دی الکتریک خوب این محصول اشاره کرد که باعث می شود از آن در خازن ها و سایر اجزا الکتریکی مانند اجاق های مایکروویو، بیشتر استفاده می شود.

از جمله کاربردهای ورق میکا فلوگپیت، در صنایع مختلف وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از آن در صنایع خودروسازی، در صنعت هوافضا، در محافظ گرمایی و در فضای داخلی و بیرونی هواپیما مورد استفاده قرار بگیرد. ورقه های فلوگوپیت با انعطاف پذیری بیشتر، به عنوان عایق سوئیچر در ژنراتور و موتور استفاده می شود.

هر دو نوع ورق فلوگوپیت و مسکووییت در با ساختاری سفت و سخت موجود هستند.آنها دارای مقاومت مکانیکی استثنایی، همراه با مقاومت در برابر حرارت و در مورد میکا مسکووییت، کیفیت دی الکتریک برتر است.هنگامی که به شدت، برنامه های کاربردی صنعتی ویژه ای می آید، ورق میکا فلوگوپیت در صنایع ریخته گری و فولاد یافت می شود.در شکل سفت و سخت، آنها در ساخت کوره ها استفاده می شوند، زیرا آنها به درجه حرارت بالا مقاوم هستند، اما سازگاری و هزینه یابی آنها را حفظ می کنند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>