اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نوار میکا


نوار میکا

نوارهای میکا از دو جنس کلی مسکوییت و فلوگوپیت ساخته می شوند. از جمله ویژگی های نوار میکا فلوگوپیت می توان به مقاومت حرارتی بسیار خوب، مقاوم در برابر اکسایش، خواص ضد حریق، خاصیت دی الکتریکی فوق العاده، مقاومت در برابر رزین، دمای ذوب بالای 1000 درجه سانتی گراد، مقاومت تابشی بالا، در دماهای بالا دود نمی کنند، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت برشی خوب این محصول بیان کرد که باعث شده از آن برای تهیه روکش ضد حریق کابلهای برق، عایق الکتریسیته و حرارتی تجهیزات مورد استفاده قرار بگیرد.

نوارهای میکای سنتزی -synthetic mica tape- را می توان در اشکال و ضخامت های مختلف برای بهبود عملکرد الکتریکی و حرارتی تولید و عرضه کرد مانند نوار میکا پوشش داده شده با فیلم پلی اتیلن، نوار میکا پوشش داده شده با الیاف فایبرگلاس، نوار میکا بر پایه پلی استر مانند پلی آمید این کار باعث بهبود ویژگی آنها می شود.

مثلا وجود ساختار پلی آمید در نوار میکا باعث افزایش مقاومت حرارتی این محصول می شود و یک نوارهای میکای تقویت شده با مقاومت الکتریکی و حرارتی بسیار بالا تولید می شود که عملکرد بسیار خوبی را در بسیاری از صنایع از خود نشان می دهند. همچنین نوار میکای مقاوم شده با فایبر گلاس دارای خواص کششی عالی و انعطاف پذیری خوبی می باشد که باعث می شود از آن به عنوان عایق نسوز برای کابلهای برق استفاده شود.

این امر در اموری همچون کابلهای فشار قوی موتورهای هیدرولیکی و توربو و نیز موتورهای استاندارد، موتورهای کشش تحت دمای بسیار بالا، کشتی سازی عمل می کند. به خصوص در زمینه نیروی باد، سیستم های عایق بندی سیستم های ایزوولتا و تعمیر و تولید موتورها و ژنراتورهای با ولتاژ بالا و سیم پیچ های ماشین های الکتریکی با ولتاژ بیش از 11 کیلو ولت و دمای 155 ئرجه سانتی گراد استفاده می شود که با توجه به سطح اطمینان بلا، ثبات، دوام و تعمیر و نگهداری آسان، باعث استفاده گسترده از این محصول شده است. از دیگر ویژگی های نوار میکا می توان به ساختار نرم این محصول اشاره کرد که باعث شده برش و سوارخ کردن آن به راحتی انجام شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>