اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پیپر سرامیکی


پیپر سرامیکی

پیپر سرامیکی یا کاغذ سرامیکی نوعی دیگر از محصولات عایق می‌باشد که به علت ماهیت مواد معدنی تشکیل دهنده این محصول مقاومت حرارتی بسیار خوبی از خود نشان می دهد. محصولات فیبرهای سرامیکی نوع فراوری شده ای از فیبر آلومینا-سیلیکات هستند که عمدتا توسط ذوب کردن و وارد کردن خمیر کائولن با خلوص بالا یا معمولا آلومینا و سیلیکا خالص، در کوره های قوس الکتریکی تحت حرارت بالا تهیه می‌شوند. این الیاف معمولا به رنگ سفید، غیر کریستالی و شیشه ای هستند. آنها را می توان به عنوان انواع مختلف عایق حرارتی در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، تا 1400 درجه سانتیگراد استفاده می شود.

از جمله کاربرد های این محصول می توان به صنایع آهن و فولاد - پوشش کوره های حرارتی- عایق پشتیبان برای کوره های تجدید پذیر - درزگیری کوره های پخت - پوشش سر لوله های ریخته گری، در صنایع غیر آهنی مانند پوشش کوره ذوب - پوشش نگهداری کوره - قالب ریخته گری - واشر و درزگیر بخش های تجهیزات ریخته گری فلز - تصفیه سازی محیط برای جداسازی نیتریت ها و اکسید ها از فلزات مذاب - محیط تصفیه برای جداسازی سرباره از ذوب صنایع نفت و پتروشیمی- بویلرها و مراکز گرمایش.

به عنوان کاتالیست پایه و قطعات فیلتر در تصفیه گازهای داغ - درب های عایق دیگ های بخار- فیلتر کردن گازها و مایعاتی که دارای دمای بالایی هستند- راکتورها و کراکرهای کاتالیستی- عایق آتش، در صنایع سرامیک و کاشی برای تهیه اتصالات و واشر - کوره های بالابرنده و واگن سوخت- کارخانه آجر، در صنایع شیمیایی مانند کوره های اصلاح کننده و کراکر.

محفظه نگهدارنده فیلتراسیون و کاتالیست ذرات رادیواکتیو - درزگیری مواد با درجه حرارت بالا، در صنایع آلومینیوم مانند عایق برای بوته ها، کانال ها و سقف کوره های ذوب صنایع شیشه ای- تعمیر آجر ریخته گری شده، در صنایع حمل و نقل مانند عایق صوتی و حرارتی- پد اصطکاک ترمز- مبدل کاتالیستی و عایق لوله اگزوز، در صنایع مهندسی عمران مانند عایق صوتی توربین های گاز- عایق صدا خروجی از موتور دیزل- انعطاف پذیر عایق لوله با درجه حرارت بالا اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بنیامین غفرانی:
مدیریت محترم واحد بازرگانی درود بر شما باستحضار می رساند شرکت آداک صنعت پلیمر به عنوان یک شرکت دانش بنیان، تکنولوژی تولید عایق سرامیکی ( کاغذ سرامیکی) را به کشور منتقل کرده است واین محصول را برای اولین بار در داخل کشور تولید می کند . با توجه به کاربرد گسترده این محصول، تمایل شرکت متبوع خود برای همکاری جهت تامین نیازآن مجموعه محترم اعلام میداریم . لازم به ذکر است از ویژگی های بارز این خط تولید، قابلیت تولید با ضخامت، عرض و طول منطبق با نیاز مشتریان می باشد.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>