اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


برد سرامیکی


برد سرامیک

برد سرامیک یک کامپوزیتی از الیاف سرامیکی است که از طریق پخت این محصول در دمای بالا به دست آمده است. این محصول به طور معمول از عبور مذاب فلزات غیر آهنی خیس نمی‌شود و تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و بسیار مقاوم در برابر زلزله، شوک حرارتی و سایش می‌باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده برد سرامیکی همچون سایر محصولات سرامیکی از سیلیکات ساخته شده است اما در واقع این محصول کامپوزیتی از آلومینا، سیلیکا، زیرکونیوم اکسید و اکسید آهن با درصدهای مختلف می‌باشد.

تحمل دمایی این محصول بین 1260 درجه سانتیگراد تا 1425 درجه سانتیگراد می‌باشد. این محصول به دلیل حالت نرمی که دارد به راحتی قابل برش دادن و شکل دادن است از سوی دیگر برش دادن آن ممکن است کمی از آلومینا و سیلیکای آن را در هوا پراکنده کرده و موجب حساسیت تنفسی و پوستی شود. برد سرامیک دارای اتصال دهنده های آلی هستند که در مراحل اولیه آتش گیری در دمای 100 درجه سانتیگراد سوزانده می شود، اما به ارتقاء قابلیت انعطاف پذیری این محصول کمک می کند.

این شرکت توانایی عرضه بردهای سرامیکی را در ابعاد و تراکم های مختلف با ضخامت 100 میلی متر یا بیشتر دارا می‌باشد. از ویژگی های ارزشمند برد سرامیکی می توان به مقاومت شیمیایی بسیار خوب این محصول، مقاومت در برابر نفوذ روغن و آب و بخارات شیمایی، هدایت حرارتی کم، ذخیره سازی کم حرارت، پایداری حرارتی عالی، ماشینکاری خوب و مقاومت در برابر آتش اشاره کرد.

از این محصول برای مواردی که نیاز به عایق بندی با استحکام مکانیکی و مقاومت بالا است استفاده می‌شود از جمله کاربردهای این محصول می توان به کاربرد صنایع آهن و فولاد مانند استفاده از آن در مفاصل انقباض- به عنوان عایق back up - سپرهای گرما در صنایع غیر آهنی - پوشش های تندیش در ریخته گری مس و آلیاژهای مس، همچنین در صنعت شیشه - عایق پشتی در کوره های ذوب، پوشش دیواره درونی کوره ها، - ساخت مشعل ها، ساخت کوره، تخته های نسوز می توان نام برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>