اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پنبه


پنبه نسوز فله سرامیک

پنبه نسوز فایبر سرامیک یا الیاف سرامیکی فله یا کلینکر خالص نام های پنبه نسوز هستند که به عنوان یکی از محصولات در دسته الیاف معدنی در صنایع مختلف قابل استفاده است از جمله مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول می توان به پودر آلومینا، پودر سیلیس، شن و ماسه، کروم و سایر مواد خام اشاره کرد که این مواد در کوره ذوب تحت درجه حرارت بالا برای تشکیل پنبه نسوز حرارت میبینند.

ماده تهیه شده با استفاده از دستگاه های اسپکتروفتوماریو یا دستگاه فشرده سازی هوا، یا دستگاه نخ ریسی ابریشمی برای جمع آوری پنبه به صورت الیاف استفاده می‌شود، و در نهایت به صورت پنبه فیبر سرامیکی تهیه می‌شود. پنبه نسوز سرامیکی استاندارد با استفاده از یک فرایند خاص پردازش می شود.

الیاف این محصول دارای قطر یکنواخت و spinnability بالا است و یک ماده اولیه ایده آل برای تولید پارچه های عایق محسوب می‌شود. الیاف سرامیکی استاندارد تابیده شده که با استفاده فرآیند ثانویه مانند حذف و برش سرباره پردازش می شود و یک ماده خام مطلوب برای پردازش تولید محصولات مرطوب و بهبود تولید می‌باشد.پنبه نسوز سرامیکی را می توان به صورت منسوجات مختلف همچون پتو، تابلو، کاغذ، پارچه، طناب و سایر محصولات پردازش کرد.

پنبه سرامیکی نوعی از مواد عایق حرارتی با کارایی بالا است. از ویژگی های این محصول وزن سبک، استحکام بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، هدایت حرارتی کم، مقاوم در برابر شوکهای حرارتی، انعطاف پذیری خوب، مقاومت در برابر خوردگی، ظرفیت حرارتی بسیار خوب، عایق صدا و پرکننده مناسب می توان اشاره کرد.

از جمله کاربردهای این محصول می توان به استفاده از آن به عنوان پرکننده مشعل ها، درزگیری آجر های نسوز، پتو های سرامیکی و بردهای سرامیکی، مواد اولیه برای نساجی الیاف نسوز، عایق بندی کوره با درجه حرارت بالا، دستگاه گرمایش، پرکننده مفصل دیافراگم ها، به عنوان یک مواد خام اولیه، اسپری فیبر، مواد چسبنده، مواد گسترش یافته، مواد پرکننده عایق برای درز ها و فضاهای پیچیده نام برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>