اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آتش نشانی


مضرات پودر کپسول آتش نشانی

در صورت استفاده از پودرهای خاموش کننده می بایست در ابتدا موارد ایمنی را به طور کامل بررسی و رعایت نمود. بسیاری از آسیب ها براساس نادیده گرفتن موارد ایمنی و نداشتن دانش کافی و عدم حفظ خونسردی حاصل می شود. در زیر به نمونه ای از مضرات پودر کپسول آتش نشانی اشاره می کنیم.در صورت استفاده از پودرهای آتش نشانی آثار این ترکیبات بر روی مواد میماند و باید آنها را تمیز کرد.

این مواد می توانند پوست را تحریک کنند بنابراین لازم است در استفاده از این مواد از دستکش و برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به دهان از یک ماسک استفاده نمود. لازم به ذکر است که این مواد سمی نمی باشد ولی نباید بلعیده شوند، زیرا بلعیده شدن این مواد باعث ایجاد درد و قرمزی در دهان می شود. افزایش میزان بلعیده شدن این مواد مشکلات معده را در پی خواهد داشت.

در صورت استنشاق این پودرهای شیمیایی ممکن است گرد و غبار وارد ریه ها شده و آنها را پوشش دهد. در این حالت اکسیژن نمی تواند به سایر نقاط بدن منتقل شود و تنها راه درمان مراجعه به بیمارستان می باشد.

همانطور که بیان نمودیم کپسول های آتش نشانی مهم ترین تجهیز در اطفای حریق می باشد. مواد تشکیل دهنده پودر کپسول آتش نشانی با توجه به نوع کارکرد به دو نوع خشک و شیمیایی تقسیم بندی می شود و هر کدام از این مواد با توجه به ترکیبات متفاوت دارای انواع گوناگونی هستند. هر یک از این مواد با توجه به کارکرد برای اطفاء حریق نوع خاصی از آتش مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر کاربردها، پودرهای آتش نشانی مضراتی نیز دارند که با توجه به رعایت نمودن موارد ایمنی و حفظ خونسردی در استفاده از این پودرها در کپسول های آتش نشانی می توان از عوارض آن جلوگیری نمود. همچنین می بایست کپسول مناسب با محیطی که در آن قرار دارید را انتخاب و تهیه نمایید. در غیر این صورت باعث بروز خسارات بیشتر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>