اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار خطر

نوار خطر یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده است. کاربرد نوار خطر زرد رنگ می تواند در موارد بسیار مختلفی باشد که همه برای یک هدف کلی که عبارت است از جلوگیری از وقوع یک حادثه فیزیکی برای فرد، استفاده می شود. این نوع نوارها می توانند در ابعاد و با ویژگی های مختلفی سفارشی سازی شده و استفاده شوند. 

نوار خطر زرد رنگ چیست؟

ممکن است زمانی که به قسمت های مختلف شهر رفت و آمد می کنید، نوار های زرد رنگی را دیده باشید که روی آنها عبارت “خطر” یا “نزدیک نشوید” یا “warning” ثبت شده باشد. این نوع نوارها که معمولا به رنگ زرد نمایش داده می شوند تا بتوان آنها را در روز و شب مشاهده نمود، در اماکن مختلفی به کار می رود که بسته به نوع فعالیت، مشکل و یا واقعه ای که در آن محدوده وجود دارد، از این نوع نوار ها استفاده می شود.

انتخاب رنگ زرد در این نوع نوار ها طبق استاندارد جهانی OSHA است که باید نمایش دهنده یک خطر فیزیکی در اطراف و در محدوده نوار کشی شده باشد. این نوار ها می توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و به کار برده شوند که مهم ترین کاربرد آنها استفاده به عنوان یکی از علائم ایمنی و هشدار دهنده است.

کاربرد نوار خطر زرد رنگ

در مورد کاربرد نوار خطر زرد رنگ باید گفت این نوع از نوارهای پلاستیکی که در محدوده های خاصی از مناطق مختلف شهر ممکن است به کار گرفته شود، عمدتا برای هشدار و جلوگیری از ورود به این محدوده های مشخص استفاده می شود. این نوع نوارها در امکانی استفاده می شود که خطراتی در آن محیط برای افراد یا کارگران وجود دارد.

یکی دیگر از کاربرد نوار خطر زرد رنگ، ایجاد یک مانع و حایل برای جلوگیری از ورود به یک محدوده معین است. در واقع می توان گفت کاربرد نوار خطر زرد رنگ در این موارد، برای آن است که از ورود افراد غیر مرتبط و عام به یک منطقه خاص، جلوگیری نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>