اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آتش نشانی

خطرات ناشی از پروژه های عمرانی: یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع نوارها را می توان استفاده از آنها در پروژه های عمرانی دانست. ممکن است شما هم در سطح شهر در کنار ساختمان هایی که در حالت ساخت یا تعمیر هستند، این نوارها را دیده باشید.

همچنین طرح های عمرانی محدود به ساختمان سازی ها نمی شود بلکه می تواند برای انجام فعالیت کارکنان شهرداری و محیط سبز شهرداری نیز از این نوارها استفاده شود تا محدوده کاری این کارگران معین شده و از تصادف و یا ورود به ناحیه کاری آنها جلوگیری شود.استفاده در آب و فاضلاب: یکی دیگر از کاربرد های این نوع نوارهای خطر زرد رنگ، هنگامی است که کارگران مشغول تعویض و یا جای گذاری لوله های فاضلاب هستند.

از آنجایی که این نوع پروژه ها باید در سطح زیر زمین انجام شود، چاه های حفر می شود که لازم است اطراف آن با این نوارها پوشانده شده و روی آن چاه ها نیز با استفاده از تخته چوب ها و یا درپوش هایی پس از اتمام ساعت کاری بسته شود.

مسائل امنیتی: یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع نوارهای خطر زرد رنگ را می توان مسائل امنیتی دانست. این مسائل می تواند ناشی از وقوع یا قتل، حادثه یا جرم در یک محل باشد که باید این محل برای بررسی دقیق تر بدون ورود و دخالت افراد غیر مرتبط، بسته شود. همچنین ممکن است در یک محدوده عملیات تروریستی و یا بمب گذاری هایی انجام شده باشد که باید تا یک محدوده مشخص این محل از دسترس عموم خارج شود.

اماکن آلوده به مواد شیمیایی: یکی دیگر از موارد استفاده از این نوارها، جلوگیری از ورود افراد به بخش های شیمیایی در یک آزمایشگاه، نیروگاه و … می باشد.

پروژه های دیگر: همچنین از دیگر کاربردهای این نوارها می توان به پروژه های خطوط لوله نفت، جلوگیری از خطر برق گرفتگی، خطر لوله گاز و …. نیز اشاره نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>