اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار خطر

جنس این نوع نوارها از نایلون رولی است که می تواند در ابعاد و قالب و رنگ بندی های مختلفی تولید شود. همین ویژگی باعث می شود تا مشتریان بتوانند این محصول را با مشخصات دلخواه خود در قالب چاپ سفارشی، درخواست کنند.

همچنین امکان سفارشی سازی متن روی این نوع نوارها نیز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع نوارها که باعث می شود تا کاربرد نوار خطر زرد رنگ گسترده شود، قیمت ارزان آن است. سومین ویژگی مهم این نوع نوارها را باید شبرنگ بودن آنها دانست.

در واقع مدل های شبرنگ این نوارها می تواند در مقابل آفتاب و یا نورهای مصنوعی، بازتاب خوبی از خود نمایش دهد.چسبندگی، رنگ بندی متفاوت، وزن کم و جنس پلاستیکی یا PVC، نسوز بودن (در بعضی مدل ها) از دیگر ویژگی های نوار خطر می باشد.

اهمیت کاربرد نوار خطر زرد رنگ

در انتها در مورد اهمیت نوار خطر زرد باید به صورت خلاصه گفت استفاده از نوارهای خطر زرد رنگ به مثابه یک علامت برای جلوگیری از وقوع یک حادثه فیزیکی است که شما را آگاه کرده و به شما هشدار می دهد. نوارهای خطر می توانند در رنگ های مختلفی به کار گرفته شوند که عبارتند از:

  • رنگ زرد برای مشاغل عمرانی و صنایع برقی همچون جداسازی اماکن با خطر برق گرفتگی، جداسازی پرتگاه ها و خطر افتادن مصالح و ….
  • رنگ آبی برای پروژه های آب و فاضلاب
  • رنگ قرمز برای اماکنی که حوادثی در حوزه آتش نشانی رخ می دهد استفاده می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>