اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تابلو ترافیکی


متریال تابلوهای راهنمایی

متریال در تابلوهای ترافیکی متفاوت است. اما تمام متریال ها دارای ویژگی دوام و استقامت زیاد هستند. متریال مورد استفاده در ساخت این تابلوها ممکن است که گالوانیزه ساده، گالوانیزه لبه دار، الکترواستاتیک، آلومینیوم ساده و یا آلومینیوم لبه دار باشد.

تابلوهای ترافیکی در شهرها و جاده ها از متریال های متفاوتی تولید می شوند معمولا بیشتر تابلوهای شهری از جنس ورقه های آهن بوده که با پوششی از جنس الکترواستاتیک پوشش داده شده اند.

اما تابلوهایی که در جاده های بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند ابعادی بزرگ تر داشته و از جنس گالوانیزه هستند. این جنس تابلوها کمک می کند تا عمر و دوام بیشتری در برابر حوادث جویی و منطقه ای از خود نشان دهند.

استاندارد در تابلوهای راهنمایی

در کشورهای مختلف معمولا از علائم یکسانی در تابلوهای راهنمایی استفاده می شود. اما در بعضی از کشورها برای نشان دادن بعضی از نشانه ها از طرح های ویژه همان کشور استفاده می شود. برای همین در هر کشور باید طبق یک استاندارد معین به طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی اقدام نمود. از جمله مهم ترین استانداردهایی که در ساخت این تابلوها دارای اهمیت است این چند مورد است.

  • برای هر راننده ای قابل فهم باشد.
  • از فاصله دور نیز قابلیت خواندن را داشته باشد.
  • در برابر ضربات مکانیکی و مواد شیمیایی مقاوم باشند.
  • در نور کم و یا تاریکی نیز قابل رویت باشند.

قیمت تابلوی ترافیکی

با توجه به نکات گفته شده این تابلوها با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. امروزه تابلوهای ترافیکی با طراحی های ویژه ای تولید می شوند و از لامپ های ال ای دی در تولید آنها بهره برده می شود. در این نوع تابلوها لامپ ها در طی روز نور خورشید را جذب و در شب برای تولید نور از آن استفاده می نمایند. این تابلوها دارای عمری برابر با 8 سال خواهند بود.

نوع دیگر این تابلوها از صفحه های خورشیدی برای جذب انرژی نور خورشید در آن ها استفاده می شود. این دسته در دو نوع ال ای دی های کم و ال ای دی های زیاد و فعال تولید می شوند.توجه نمایید که هر کدام از این تابلوها با اندازه و طرح و متریال مختلف با قیمت های متفاوتی تولید می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>