اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تابلو ترافیکی


اهمیت وجود و نصب تابلو ترافیکی

با وجود اینکه همه از ضرورت بکارگیری کلیه تجهیزات ترافیکی آگاه هستید، اما باید بدانید در این میان نصب تابلوهای ایمنی نیازمند توجهی دو چندان است، چرا که نبود این تابلوها در مسیرهای پر پیچ و خم و جاده ها می تواند زیان های جبران ناپذیری را به شهروندان این مرز و بوم وارد نماید.

به عنوان مثال نصب تابلوهای هشدار دهنده در مسیر رانندگان آنها را از خطراتی مختلفی نظیر وجود پیچ های تند، شیب جاده و یا میزان مسافت تا نزدیکترین شهر و روستا، مسیر پمپ بنزین ها، دور برگردان ها و … مطلع می سازد؛ بنابراین این تابلوها ضمن اینکه به عنوان یک راهنمای کاربردی ایفای نقش می کنند، از بروز تصادفات جاده ای نیز جلوگیری می نمایند و در رابطه با خطرات پیش رو به شکل موثری به ما هشدار می دهند. نقش علائم ترافیکی در کلان شهر ها پر رنگ تر می شود چرا که این تجهیزات می تواند از بروز هرج و مرج و آشفتگی تا حد زیادی جلوگیری کرده و سبب بهبود ترافیک در مسیرهای شهری و بین شهری گردد.

مزایای استفاده از تابلوهای ترافیکی

اصولا هدف از نصب تابلوها و علائم ترافیکی، یاری رسانی بهتر به رانندگان و هدایت صحیح در مسیر به قصد سهولت در عبور و مرور است، ضمن اینکه در این روز ها با افزایش بی رویه وسایل نقلیه در سطح شهر ها و جاده های کشور، نیاز به تجهیزاتی همچون تابلوهای ترافیکی جهت هدایت در این مسیرها بیش از پیش احساس می شود.

نصب علائم و تابلوهای ترافیکی کمک می کند تا مقررات راهنمایی و رانندگی به سهولت رعایت شوند. این تجهیز ترافیکی در بسیاری از کشورها دارای مشخصات و علائم مشابهی بوده و هر کدام از این علائم بیان کننده معنای خاصی می باشد. اعلام آگاهی و یا الزام راننده به انجام کاری مشخص از اساسی ترین دلایل کاربرد این تابلوها است.

همچنین برای این که تردد در مسیر به شکلی روان جریان داشته باشد، لازم است تابلوها در محل های مناسب نصب شده و به خوبی نیز قابل رویت باشند تا رانندگان بتوانند دستورات راهنمایی را به دقت رعایت نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>