اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تابلو ترافیکی


مشکلات تابلو ترافیکی معیوب

مزایای تابلوهای ترافیکی بر هیچکس پوشیده نیست؛ اما در مقابل اگر تابلوهای ترافیکی معیوب باشند، مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد می کنند. مهم ترین مشکل ایجاد شده برای رانندگان، فهم نادرست از مضمون تابلو ترافیکی است. گاه حتی ممکن است نقص در تابلوهای ترافیکی تا جایی پیش رود که هشدار تابلوی ترافیکی توسط راننده کاملاً برعکس فهمیده شود و این موضوع منجر به ایجاد خسارات جبران ناپذیری می شود.

نقص در تابلوهای ترافیکی حاوی نام معابر و مسیرها، منجر به ایجاد ترافیک های سنگین، دیر رسیدن رانندگان به مقصد، صرف زمان زیاد در رانندگی و گم شدن رانندگان می شود.گاه نصب تابلوهای ترافیکی در جای نامناسب که در معرض دید رانندگان نباشد، فقط منجر به حواس پرتی راننده و ایجاد تصادف می شود.

اندازه و رنگ تابلوهای ترافیکی باید مناسب با شرایط جاده و خیابان بوده و بدون هیچ زحمتی توسط رانندگان قابل خواندن و مشاهده کردن باشد. بهتر است از رنگ های هشداردهنده برای تابلوهای ترافیکی استفاده شود تا توجه رانندگان را به خود جلب کند.

عدم استفاده از تابلو ترافیکی LED دار، به خصوص در جاده ها و خیابان های برون شهری، منجر به حادثه های غیر قابل جبران خواهد شد. نیاز است مسئولین بودجه ای را برای خرید تابلوهای ترافیکی LED دار و نصب در جاده های باریک و پر و پیچ و خم برون شهری اختصاص دهند.در نهایت نصب تابلوهای ترافیکی معیوب و دارای نقص، زیبایی بصری شهری را از بین می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>