اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

محافظ گوش

کارگرانی که در یک محیط مشغول به کار هستند در معرض سروصدا ی محیط قرار دارند از این رو اداره ی ایمنی و سلامت شغلی (OSHA) تامین حفاظت شنوایی کارگران را در محیط کار ضروری می داند.

کارفرمایان می تواند به کمک راهنمایی های زیر که توسط اداره ی OSHA ارائه شده برای انتخاب مناسب محافظ گوش کارکنان خود اقدام کنند.در هنگام انتخاب محافظ گوش مناسب، باید به چندین پارامتر توجه کرد از جمله:

  • سهولت و راحتی در زمان گفتگو و شنیدن صدا
  • سهولت در استفاده
  • میزان کاهش صدای محیط و رعایت بهداشت

طبق توصیه ی اداره ی ایمنی و سلامت شغلی، نباید از هدفون و سمعک به جای محافظ گوش استفاده کردمحافظ گوش انواع مختلفی دارند و هر نوع از این طرح ها امکانات و مزایای خود را دارند.در زیر به چند مورد اشاره می شود.

محافظ گوش " داخل گوش " ایرپلاگ

که خاصیت ارتجاعی دارد. این نوع از محافظ می توانند با تغییرحجم و اندازه ی خود داخل مجرای هر گوشی قرا بگیرد.ایرپلاگ با قالب گوش دلخواه این امکان را به فرد می دهد که با توجه به اندازه ی قالب گوش خود، ایرپلاگ خود را داشته باشد.

محافظ گوش " روی گوش " ایر ماف

انتخاب نوع محافظ گوش بسیار مهم است، اما از طرفی اندازه و شیوه ی استفاده ی صحیح آن نیز اهمیت دارد.یکی دیگر از نکاتی که حائز اهمیت است، راحتی می باشد.با تهیه و استفاده از ایر پلاگز و صداگیر مناسب و راحت، از شنوایی کارگران خود مراقبت و محافظت کنید و مانع از بروز ناشنوایی موقت و دائمی در سر کار شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>