اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آتش نشانی

سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی تر

در این نمونه از سیستم جعبه آتش نشانی آب مورد نیاز در جعبه های آتش نشانی به وسیله شبکه آب شهری تامین می شود و لوله کشی این سیستم اطفاء حریق به سیستم لوله کشی ساختمان متصل بوده و همین موضوع باعث می شود که همیشه در لوله های مربوط به آب رسانی جعبه آتش نشانی آب موجود باشد و هرگاه که شیر موجود در جعبه آتش نشانی را باز کنید آب جریان پیدا می کند.

در زمان استفاده از این جعبه های آتش نشانی در صورتی که از شیلنگ برزنتی استفاده می کنید ابتدا باید شیلنگ مورد نظر را تا آخر و به صورت کاملا صحیح باز کنید تا فشار آب باعث خراب شدن این شیلنگ های نشود. نکته آخری که در خصوص فایرباکس با این نمونه سیستم آب رسانی وجود دارد این است که ورودی آن ها در پایین جعبه های آتش نشانی قرار دارد.

سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی خشک

در این نمونه سیستم آب رسانی در جعبه های آتش نشانی منبع آب مورد نیاز در سیستم لوله کشی و جعبه آتش نشانی به صورت کلی جداست و به سیستم آب شهری ساختمان هیچ ارتباطی ندارد و همانطور که از اسم این نوع سیستم آب رسانی پیداست، کلیه سیستم آب رسانی و شیلنگ ها خشک می باشد.

آب مورد نیاز در این سیستم از طریق لوله ورودی آبی که در ورودی ساختمان قرار دارد تامین می شود، این ورودی آب می تواند به راحتی قابل دسترسی و یا درون محفظه شیشه ای باشد، ولی مهم ترین مورد در خصوص آن این است که این ورودی ها باید در دسترس باشند تا در زمان حریق تانکر ها و پمپ های آتش نشانی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و به این صورت به راحتی مسیر خود را مشخص کنند و آب مورد نیاز اطفاء حریق را به جعبه های آتش نشانی برسانند. معمولا لوله کشی این سیستم آب رسانی در جعبه های آتش نشانی به این صورت است که ورودی آن ها به جعبه مورد نظر از بالای جعبه می باشد.

سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی مرکب یا ترکیبی

همانطور که از اسم این نمونه سیستم آب رسانی می توان حدس زد، این آب رسانی ترکیبی از آب رسانی تر و خشک است و به صورت همزمان می تواند از هر دو سیستم آتش نشانی استفاده کند. مزیت استفاده از این نمونه سیستم آب رسانی این است که شما می توانید برای اطفاء حریق آتش سوزی های کوچک از سیستم آب رسانی تر و برای آتش سوزی های بزرگ از سیستم آب رسانی خشک که فشار و دبی بالاتری دارد استفاده کنید.

در ساختمان های بزرگ که از این سیستم آب رسانی استفاده می شود برای جبران افت فشاری که ممکن است در اثر ارتفاع به وجود بیاید باید یک سیستم پمپ خودکار برای سیستم آب رسانی جعبه های آتش نشانی در نظر گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>