اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرز رازی

ترخیص کالا از مرز رازی:
ترخیص کالا از مرز رازی در حال حاضر نسبت به گذشته با معضلات کمتری برخوردار است.ایران دارای سه مرز با ترکیه است. مرز بازرگان که نقطه مقابل گوربولاک است، مرز سرو که نقطه مقابل اسن دره و مرز رازی نقطه مقابل کاپی کوی می‌باشد.

در بین این مرزها مرز رازی تنها مرزی از جمهوری اسلامی ایران است که هم رابطه ریلی و همچنین رابطه زمینی داراست.

گمرک در مرز رازی تحت عنوان یکی از فعالترین و جوان ترین گمرکات ایران محسوب می شود. آسان و راحت بودن تجارت و روان سازی فرآیند اداری ترخیص کالا از مرز رازی محور گسترش و زمینه ساز ارتقا صادرات در این مرز است و بخش مهمی از معیشت مردمان مرزنشین از کارهای تجاری در مرز تامین می شود.

با برنامه ریزی های انجام یافته برای ارائه سرویس ها خوب تر و مناسب به مسافران اهل ایران یا سایر کشورها و کاهش زمان ترخیص مسافر و کالای همراه، تمامی تشریفات گمرکی قطارهای مسافری کشور ایران - ترکیه در پایانه انجام می شود فعال ساز ی اولیه رویکرد ترانزیت ریلی برای کاهش زمان ترخیص کالاهای ریلی و ارتقا ترانزیت از مهم ترین مزایای فعال سازی این روش ترانزیتی در مرز بوده و ترانزیت ریلی آذربایجان غربی در مرز مشترک کشور ایران - ترکیه و در پایانه سامانه ریلی رازی کردار فعال سازی شود.

زیر ساختهای حتمی اعم از استقرار فیبر نوری و سامانه های واجب برای ساخت در ترانزیت ریلی در مرز رازی نصب خواهد شد گمرک کشور ایران با فعال سازی این راه در این مرز موافقت کرده و بزودی در پایانه سامانه ریلی رازی آغاز و با فعال ساز ی این شیوه همگی تشریفات ترانزیت ریلی در گمرک رازی عملی و این گمرک به یک گمرک مبدا ترانزیت ریلی تبدیل می گردد.

ساله بیشتراز 10 هزار واگن قطار حمل کننده کالاهای محل ورود و خروجی از مرز رازی خوی برای انجام تشریفات ترانزیتی به تبریز منتقل می‌شود.

هر ساله گونه های و اجناس مختلف کالا از رویکرد ریلی کشور ایران - ترکیه در مرز رازی - کاپی کوی ترانزیت و بیش تر از 36 هزار نفر از روش این شیوه به کشور ایران , ترکیه و دیگر مملکت های اروپایی و بالعکس رفت وآمد می نمایند.

آذربایجان غربی در شمالغربی کشور ایران بیشتراز 891 کیلومتر مرز مشترک با سه میهن جمهوری آذربایجان , ترکیه و عراق داراست , آذربایجان غربی به عنوان صرفا استان همسایه جمهوری اسلامی ایران با میهن ترکیه و دارنده بیش تر از 500 کیلومتر مرز مشترک با این مملکت است.

مرزهای بین المللی بازرگان در ماکو , سرو در ارومیه و مرز رازی در شهر خوی مهم ترین مبادی محل ورود و خروجی کالا از کشور ایران به ترکیه می‌باشند , آذربایجان غربی با استان حکاری , وان , آغری , ایغدیر و قارص ترکیه مرز مشترک داراست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
وحید پاشاپور:
من میخوام تشک ترکیه وارد کنم میخواستم راه وارد کردنشو بدونمبا تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>