اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیلومتر شمار

بهترین کیلومتر شمار دوچرخه: امروزه اکثر افرادی که ورزش دوچرخه سواری را انجام می دهند به فکر این هستند که چطور می توانند در این ورزش خودشان را از نظر فنی ارتقا دهند تا بتوانند، جزو یکی از بهترین رکابزنان باشند و رکورد رقیبان خود را بشکنند. تا اکنون برای رشد ورزشی دوچرخه سواران تمرینات زیاد و گوناگونی به وجود آمده است که به خوبی به آنها کمک می کند تا خودشان از نظر بدنی آماده کنند و قدرت عضلانی و حجم هوازی خود را بالا ببرند.

اما با این حال دوچرخه سواران نیازمند یکسری لوازم هستند تا بتوانند خودشان را در این زمینه تقویت کنند. برای همین یکی از بهترین لوازمی که به آنها پیشنهاد می شود، خرید کیلومتر شمار حرفه ای است که به خوبی به آنها کمک می کند تا با هر برنامه و رکاب از گذشته خود بهتر شوند و خود را رشد دهند. از این رو انواع دستگاه کیلومتر شمار دوچرخه نسبت به هزینه ای که دارد بسیار به صرفه است و تمامی نیازهای شما را برای یک رکابزنی خوب رفع می کند.

ویژگی سرعت سنج دوچرخه را بشناسید

برترین مسافت سنج دوچرخه باید یکسری ویژگیها را دارا باشد تا به شما کمک کند به اهداف تمرینی خودتان برسید و از آنها عبور کنید در غیر این صورت ممکن است با نمایش آمارهای غیر دقیق شمارا از هدفی که دارید دور کند. امروزه در سال 2021، در قرنی که ویروس کرونا یکه تازی می کند، کیلومترسنج های مختلفی برای دوچرخه ساخته می شوند که به 2 دسته کلی: کیلومتر شمار عقربه ای دوچرخه و کیلومتر شمار دیجیتال تقسیم می شوند و در بازار ایران و جهان با برندهای مختلف در حال فروش هستند.

شایسته ترین کیلومتر شمار دوچرخه که ارزش خرید و بررسی دارد، میبایستی دارای حسگر یا سنسورهایی باشد تا بتواند به خوبی در ابتدا مسافت طی شده شما را بررسی کند و سپس مقادیر مهم دیگر را که شامل: محاسبه لحظه ای فشار خون، آب بدن و مسافت طی شده نسبت به هدف شما را بررسی و آنالیز کند و از طریق نمایشگر به شما نمایش دهد.

مزایا و معایب سرعت سنج دوچرخه چیست؟

آشنایی و شناخت خوبی و بدیهای یک کیلومتر شمار به شما کمک می کند تا بتوانید حین خرید مسافت شمار حرفه ای و با کیفیت را انتخاب کنید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید و با خیال راحت رکابزنی با کیفیتی را انجام دهید.

مزایا کیلومتر شمار دوچرخه: از فواید و خوبی های سرعت سنجهای دوچرخه این است که به خوبی دوچرخه سوار به چالش میکشد زیرا، وقتی شما در حال رکابزنی باشید ناخودآگاه مجبور میشوید تا بتوانید فعالیت و راندمان تمرینی خود را نسبت به جلسه قبلی افزایش دهید و این یک فایده عالی برای تمامی رکابزنان می باشد. اما فایده برترین سرعت سنج دوچرخه تنها به این نکته ختم نمی شود بلکه، در کنار این ویژگی شما می توانید در لحظه از طریق نمایشگر مشاهده کنید که چقدر سرعت دارید و تا به اکنون چند کیلومتر را پیمایش کردید که این امار به راندمان و انگیزه شما بسیار کمک می کند. گفتنی است که کیلومتر سنجهای مختلفی در بازار وجود دارد که کاربرد های مختلف و جانبی بیشتری دارند که می توان به: اتصال از طریق تلفن همراه هوشمند، محاسبه ارتفاع از سطح دریا، موقعیت یاب یا gps، محاسبه سطح خون و اکسیژن بدن و بررسی کلی وضعیت بدنی شما نسبت به مسافتی که میپیمایید.

معایب سرعت سنج دوچرخه: شاید در دید اول همه چیز خوب باشد و بگویید که این وسیله تمامی نیازهای مرا برطرف می کند اما، یادتان باشد هر لوازم جانبی یا اکسسوری که برای دوچرخه خود میخرید قطعا یکسری دردسرها و مشکلات هم دارد که اکنون در سایت دوچرخستان به آن خواهیم پرداخت. از بزرگ ترین مشکل کیلومتر شمارهای دوچرخه این است که ممکن است پس از استفاده زیاد در آب و هواهای مختلف دچار خرابی شوند و آمار هارا دیگر مانند سابق به درستی نمایش ندهند. همچنین اگر فردی هستید که از دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل نقل نیز استفاده میکنید باید بسیار حواستان باشد تا سرعت سنج شما توسط دوستان دزد ربوده نشود تا شما ناکام بمانید.

کیلومتر شمار دیجیتالی تاپیک (toeak)

سرعت سنج مارک تاپیک جزو پشگامان صنعت لوازم جانبی دوچرخه است که با طراحی و ویژگیهای خاصی محصولات خود را روانه بازار می کند و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. از ویژگیهای سرعت سنج تاپیک می توان به: ذخیزه اطلاعات تا بیش از 100 ساعت، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، اتصال به موبایل، نمایش ضربان قلب و کالری سنج اشاره کرد.

کیلومتر شمار دوچرخه سیگما (sigma)

مسافت سنج دوچرخه سیگما که در سایت دوچرخستان نیز موجود است به خوبی این ویژگی را به شما می دهد تا بتوانید میزان آمادگی خود را نسبت به مسافتی که طی کردید متوجه شوید و خود را آماده چالش های جدید کنید. همچنین این سرعت سنج سیگما دارای هشدارهایی است که به شما کمک می کند تا متوجه شوید میزان ضربان قلب و میزان کالری سوزی شما چقدر است.

کامپیوتر کیلومتر شمار دوچرخه پرو (pro)

این برندهم مانند دیگر برندهای سیگما و تاپیک به صورت بیسیم در حال عرضه در بازارهای دوچرخه فروشی است و این قابلیت را دارد تا به صورت همزمان 2 دوچرخه را ردیابی کند و سرعت لحظه ای را به نمایش بگذارد. همچنین سرعت سنج پرو مسافت طی شده را به نمایش می گذارد و به دلیل چراغی که دارد، قابل استفاده در شب می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>