اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


عینک دوچرخه


بهترین عینک دوچرخه سواری را به همراه نکات ویژه بشناسید!

بهترین عینک دوچرخه سواری: دوچرخه سواران برای اینکه بتوانند عملکرد و دقت خودشان را در ورزش دوچرخه سواری بالا ببرند میبایستی از لوازم جانبی دوچرخه استفاده کنند تا به واسطه آنها رکابزنی را برای خود آسان کنند و بدون خظر دوچرخه سواری خود را در راستای هدفی که دارند انجام دهند. در کنار تمامی اکسسوری های دوچرخه، عینک دوچرخه سواری یکی از مهم ترین لوازمی است که میبایستی یک دوچرخه سوار داشته باشد تا بتوانند تغییرات جاده را در زمانی که آفتاب شدید در حال تابش می باشد، به خوبی تشخیص دهد.

البته گفتنی است که انواع عینکهای دوچرخه سواری صرفا برای جلوگیری نور افتاب استفاده نمی شود بلکه، برای: جلوگیری از ورود گرد و غبار، باد و نفوذ آب استفاده می شود تا قدرت بینایی رکابزن دچار مشکل نشود و به خطر نیوفتد. در ادامه با دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه، همراه باشید تا به خوبی ویژگیهای بهترین عینک دوچرخه سواری را بشناسید و بتوانید انواع عینک دوچرخه سواری را انتخاب و خریداری کنید.

شما در دید اول که می خواهید یک چشم بند دوچرخه را خریداری کنید میبایستی باید به لنز های آن دقت کنید تا بتوانید بهترین شیشه را برای عینک خود انتخاب کنید که امروزه در بازار ایران و جهان 2 نوع لنز: فتوکرومیک و معمولی موجود می باشد.

در گام بعد شما میبایستی ببینید که آیا عینک مورد نظر شما برای فرم صورت شما زیبا است یا خیر، که این مورد ارتباط مستقیمی با جنس و شکل فریم بهترین عینک دوچرخه سواری را دارد.در مرحله بعدی برای اینکه شما بتوانید نسبت به بودجه ای که دارید عینک تهیه کنید باید به قیمت آن نیز توجه کنید که این مورد برای ایرانیان بسیار مهم است زیرا عینکهای اصل با نرخ دلار محاسبه می شوند و همین دلیل می تواند تأثیر بسزایی بر روی قیمت آن بگذارد.

نکات مهم حین خرید عینک دوچرخه سواری را بدانید!

شما در حین تهیه انواع عینک دوچرخه سواری، باید به چند نکته توجه کنید تا بهترین چشم بند را تهیه کنید. در ادامه این مقاله از سایت دوچرخستان به نکات مهمی میپردازیم تا بتوانید بر اساس این معیارها بهترین عینک را خریداری کنید.به مشخصات ظاهری توجه کنید:

شاید این مورد برای کسی که ورزش دوچرخه سواری را انجام می دهد کمی بی اهمیت باشد اما در این بخش ما بایدبه وزن و اندازه عینک توجه زیادی داشته باشیم تا زمانی که عینک را بر روی چشممان قرار میدهیم کمترین فشار را بر روی صورت و تیغه بینی ما بیاورد. همچنین میباستی به صورتی طراحی شده باشد تا اشعه خورشید و گرد غبار به راحتی به عینک ورود پیدا نکند و دچار اختلال بینایی ما شود. یادتان باشد که عینک باید به صورتی باشد که حین چرخش گردن و تکان دادن سر تکان نخورد.

استانداردهای مهم و لنز استفاده شده

در این بخش به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین بخشهای بهترین عینک دوچرخه سواری است. باید بدانید که امروزه لنزهایی که برای عینک در بازار موجود است از جنس: شیشه یا پلاستیک می باشد و شما میبایستی نسبت به تغییرات آب و هوایی که وجود دارد لنزی را تهیه کنید که 3 ویژگی بارز را داشته باشد.

اولین نکته این است که باید تماما از لایه یو وی باشد و استانداردهای انرا کسب کرده باشد تا از خستگی و اسیب دیدگی چشمان شما در برابر اشعه خورشید جلوگیری کند. دومین نکته این است که بهتر است عینک پلاریزه و به رنگ زرد باشد تا از بازتاب نور از اسفالت یا آب بهتر جلوگیری کند و در اخیرن نکته باید بدانید که لنزهایی که از نوع Photochromic است می تواند در شرایط مختلف اب و هوایی تصویر طبیعی تر و واقعی تری را نشان دهد.

میزان پوشش دهی چشمان شما

حواستان باشد تا عینکی که تهیه میکنید کمی فرم یا حالت منحنی داشته باشد تا بتواند به خوبی بجز نور خورشید از چشمان شما در مقابل وزش باد شدید و گرد غبار به خوبی محافظت کند تا بتوانید با چشمانی باز جاده یا مسیر را مشاهده کنید.

ضد آب بودن و پوشش ضد بخار

آب گریز بودن یک عینک دوچرخه سواری جزو ویژگیهای یک عینک می باشد که این قابلیت را باید لنز شما داشته باشد و فایده این ویژگی این است که وقتی شما سوار بر دوچرخه هستید، به خصوص در هوای بارشی، نمی توانید دستان خود را از فرمان بردارید تا عینک خود را تمیز کنید، برای همین مورد این ویژگی به شما کمک می کند.

قیمت بهترین عینک دوچرخه سواری

تمامی موارد بالا در تعیین نرخ عینک شما تأثیر گذار است اما یادتان باشد که در بازاری که وجود دارد عینکها از قیمت 10 هزارتومان تا چندین میلیون، موجود است که شما باید نسبت به کارایی که نیاز دارید آنها را تهیه کنید ولی اگر یک دوچرخه سوار معمولی یا نیمه حرفه ای هستید ما به شما عینک دوچرخه سواری جاینت و اوکلی را پیشنهاد میکنیم.

3 مدل از برترین عینکهای دوچرخه سواری را بشناسید!

در این بخش به برترین عینکهای موجود در بازار میپردازیم تا شما با ملاکهایی که از یک عینک خوب در بالا خواندید بتوانید بهترین عینک رکابزنی را برای خودتان تهیه و خریداری کنید.

عینک دوچرخه سواری اوکلی (okly)

این عینک ورزشی با مصرف دو کاره دوچرخه سواری و کوه نوردی تولید شده است که دارای 1 لنز حرفه ای چندکاره افتابی می باشد که دارای مقاومت uv400 است. گفتنی است که فریم عینک دوچرخه سواری اوکلی اصل منعطف می باشد تا در حین برخورد با جسم اسیب نبیند.

عینک دوچرخه سواری اوکی (okey)

عینک اوکی جزو یکی از خاص ترین عینکهایی است که در بازار موجود است و طرفداران زیادی دارد. این عینک به دلیل دارا بودن 6 عدد طلقی که درون بسته خود دارد، این امکان را به خریدار می دهد تا بتواند با تغییر هرکدام از طلق ها ظاهر عینک خود را تغییر دهد و در شرایط اب و هوایی مناسب از عینک استفاده کند.

عینک دوچرخه سواری یووکس (uvex)

این شرکت برای اینکه از دیگر برندها کمی متمایز تر باشد از لنزهای دودی در قابهای مشکی و ابی استفاده کرده است که ظاهری جذاب را به عینک میبخشد. گفتنی است که این عینک دارای استاندارد en166 است قابلیت تنظیم فریم را نسبت به دید شما دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>