اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


دوچرخه


6 مدل از برترین لباس دوچرخه سواری اورجینال را بشناسید!

آشنایی با بهترین مدلهای لباس دوچرخه سواری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برترین لباسهای این ورزش را بشناسید و با دیدگاهی باز به سراغ خرید آنها بروید.

لباس دوچرخه سواری مارک بورا (BORA-UCI)

این مدل از لباس بیشتر برای زمانی استفاده می‌شود که شما بخواهید در سردترین هوای ممکن رکابزنی کنید و لذت دوچرخه سواری در هوای سرد را تجربه کنید. لباس دوچرخه سواری bora دارای پارچه پلار است که بسیار گرم می‌باشد که در قسمت پایینی بدن از یک کش نگهدارنده دور کمر و مچ استفاده شده است تا هوای سرد به داخل لباس نفوذ نکند. همچنین از دیگر ویژگی لباس دوچرخه سواری تیم بورا، این است که دارای پد انتی باکتریال برای نشیمنگاه است و دارای 3 جیب در پشت می‌باشد که برای حفاظت از لوازم شخصی شما تعبیه و طراحی شده است.

لباس دوچرخه سواری برند جاگد (jagged)

این برند استرالیایی خوش فکر توانسته لوازم ورزشی هایی طراحی و تولید کند که نیاز کامل دوچرخه سواران را تا حد زیادی رفع کند. اینسری لباس های از کیفیت بسیار بالایی برخورداند و دارای طراحی های جذاب نیستند و به همین دلیل مخاطبان خاص خود را دارد.

لباس رکابزنی برند رافا (rapha)

برند تولیدی رافا برای اینکه به همگتم نمایش دهد که لباسهای بینظیری تولید می‌کند و برای دوچرخه سواران بسیار کاربردی است، از ویژگیهای لوازم جانبی بر روی لباسها استفاده کرده است. همچنین این برند به دلیل اینکه بسیار لباسهای با کیفیتی تولید می‌کند توانست اسپانسر لباس رسمی تیم دوچرخه سواری اسکای پرو شود.

لباس دوچرخه سواری حرفه ای آسوس (ASSOS)

این ست لباس تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و اسپانسر تیم ها و افراد زیاده بوده.این برند سوئیسی با کیفیت بجز تولید ست های دوچرخه سواری خود به تولید شلوارکهای Lycra میپردازد تا بتواند طرفداران خود را گسترش دهد.

لباس دوچرخه سواری حرفه ای کاپو (Capo)

این شرکت مشهور و نامدار در ابتدای کار تنها لوازم جانبی دوچرخه سواری را تولید می‌کرد اما اکنون ست های اورجینال لباس دوچرخه سواری را تولید و تهیه می‌کند و این باعث شده تا در حرفه خود پیشتاز باشد و جزو رقیبان جدی برندهای دیگر باشد.

لباس دوچرخه سواری بلک شیپ (Black Sheep)

اگر فردی هستید که ظاهر خود بسیار اهمیت میدهید ما به شما پیشنهاد میکنیم تا ستهای اصل دوچرخه سواری بلک شیپ را انتخاب کنید زیرا طراحی های منحصر به فردی دارد و در میدان مسابقه چشمان همه را به خود جذب می‌کند و در کنار کاربردی خود زیبایی خوبی دارد. امیدواریم که مقاله بهترین برند لباس دوچرخه سواری برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بین اینهمه لباس دوچرخه سواری اورجینال، انواع لباس دوچرخه سواری مناسب را برای خود انتخاب و سپس خریداری کنید.و از آن در حین دوچرخه سواری لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>